Vaf*n, hur lyckades du få upp Xr:en o Suzukin på bakhjuletH3dlund skrev:2297863Yeah undrade när denna tråden skulle komma upp.
[/IMG][/URL]
CBR_Koffe skrev:2297871Vaf*n, hur lyckades du få upp Xr:en o Suzukin på bakhjulet
har som max fått upp båda kanske 20 cm från marken o kommit max en meter
Tack för tippset.H3dlund skrev:2297921Stoppie - wheelie - stoppie - wheelie osv..
Till slut kommer man högt som fan och kan komma hyffsat långt iaf.
darth_igel skrev:2298011Är det bara jag som tycker att bilderna är väldigt mörka?
Demp@ skrev:2293518vet inte hur man gör med torenter och skit. plus att min ps2 inte e chippad. för det måste den väl vara elleR?
darth_igel skrev:2298011Är det bara jag som tycker att bilderna är väldigt mörka?
Zenit skrev:2298042är de bara jag som e jävligt spel sugen o inte ens har en ps2
Ringo skrev:2298541Schyssta bilder. Gillar speciellt H3dlunds bilder på Yoshimura Gixxern (antar jag att det är iallafall). Bra jobbat
Ser att ni också har problem med att stunta med vissa hojar. Förstår inte varför dom har gjort det så. Det händer på hojar som är till för att busa med, t.ex Z1000 och Speed Triple
âa men du Hedlund kan du köra långt med Drz 400 sm:en får ju knappt upp den ens o när jag får det så kommer man någon meter typH3dlund skrev:2298563Nog är det en Yoshimura Gixxer alltid.
Och det där med att vissa hojar är lite svårstuntade i spelet är synd. Ta motarderna t ex. Dom är i princip omöjliga att åka långt på bakhjulet med. Det är det ju inte precis irl.
Slänger upp lite mer bilder snart. Gsx-r 1000 Rm & Drz 400 motarden.
Mr.PB skrev:âa men du Hedlund kan du köra långt med Drz 400 sm:en får ju knappt upp den ens o när jag får det så kommer man någon meter typ
fan vad jag vill ha!!!!! varken siba eller onoff har det!!! jävla skit
Mr.PB skrev:2298576Kul tråd de här grabbar!
ska lägga över lite av mina bilder imorrn o lägga in här sen
âa men du Hedlund kan du köra långt med Drz 400 sm:en får ju knappt upp den ens o när jag får det så kommer man någon meter typ
CBR_Koffe skrev:2298614Han skrev ju det tidigare i tråden, några inlägg upp. stoppie, wheelie, stoppie, wheelie osv, tills en börjar resa sig på både fram o bakhjul. då lär du komma bra mycket mer än 1 meter
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|