Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
The Pink Ladies MC Roadtrip 2010
I Juli månad har vi tänkt köra en roadtrip med utgång från Malmöstad och ha Stockholm eller Uppsala som mål. Torsdag är satt som startdag och hemfärd blir söndag, dvs en 4 dagars tripp.
Detta är enbart för tjejer men känner någon för att köra med oss en bit på vägen så är alla välkomna!
Tanken är att vi planerar en rutt efter vem som vill hänga på. Dvs folk hoppar på längst vägen. Sen stannar vi o nattar antingen på något vandrarhem eller om det finns någon vänlig själv som vill bidra med husrum. Vi vill träffa så många av våra medlemmar som möjligt, det är själva tanken.
Finns det önskemål att se något på vägen så är det bara att säga till, jag hade velat åka till Gelleråsen när vi e framme i storstaden.
Hade tänkt att vara i stockholm från antingen fredag kväll eller lördag morgon. Hade varit trevligt att festa en kväll oxå, om någon känner för att dra ihop något. Vet två som är skyldiga party iaf!
Nu vill jag veta vilka som är med på detta här, vart ni utgår ifrån och vilket datum som passat er bäst i juli månad. Kom ihåg att det är från torsdag till söndag.
TPL Roadtrip 2010:
1. Money (Malmö, Datum spelar ingen roll)
2. PinkPassion (Malmö, ?)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
osv.
Skulle vilja veta om det finns folk som är villiga att bistå med husrum? Vet inte hur många vi blir i dagsläget men räkna med kanske 5 (?)tjejer/hojar.
Är det något jag glömt eller inte tänkt på så för fram det!
Kom igen tjejer, nu ska vi ha en riktigt ball sommar!!