Octofinger
Tokfan
Har du sett den själv ännu?Jag vet inte vad somn är ok på den faktist, men det är väl möjligt att en skrot får köpa delarna alt en mc-firma får köpa dem och fixa den. Men nu är jag inne på gissningarna igen
Har du sett den själv ännu?Jag vet inte vad somn är ok på den faktist, men det är väl möjligt att en skrot får köpa delarna alt en mc-firma får köpa dem och fixa den. Men nu är jag inne på gissningarna igen
Har du sett den själv ännu?
Jo, jag såg själv ganska väl efter att vi styrde upp den på vägen från åkern. Snygg är den inte, men jag undrar om den ändå inte är ok i ram/gaffel/hjul och att det är de externa delarna som plast, lyse, instrumentering och tank som är slut.Japp, var in på Lelles lite snabbt. Såg ganske risig ut, men svårt att se om nått var snett. Men kåpor, tank, lyse, instrument, slipon etc etc etc. var paj.
Finns ju lite bilder som jos tog i 19åka tråden, som man ser lite skador på iaf.
Det blir lösen fick jag mail om från Lelles, så nu väntar jag bara på att IF ska kontakta mig så vi kan ta n match i marknadsvärde på en 929:a, den borde ju vara värd vad Lelles skulle ta för en liknande på vårkanten
Ska vi starta en gissningslek om vad du får? Vinnaren vinner!
Jag börjar med 49K
Du vet väl om att du kämpar i uppförsbacke? Ett försäkringsbolag gör allt för att slippa betala över huvud taget.Är nog en bra gissning, men skall försöka bråka upp det lite mer
Jag gissar på 53k!
Du vet väl om att du kämpar i uppförsbacke? Ett försäkringsbolag gör allt för att slippa betala över huvud taget.
48,9k
Det var som fan!
TLS?IF är snälla, riktigt trevlig person som var skadehandläggare
Inga skambud och prisdiskussionen gick på 5min. Sånt uppskattas av mig!
Nu är ju frågan om vad man ska leta för ny skönhet i vinter
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |