Träff i Borås /Gbg 12-13 Juli

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Tja. Eftersom jag är ny på forumet hoppas jag att Ni har överseende med att jag inte hittar en tråd som handlar om detta, och skriver därför en egen..

Vi är säkert hur många som helst som kommer köra lite i helgen.

Det är ännu roligare om man kör riktigt många. Så vad sägs om en träff i Borås el Göteborg på lör eller sön beroende på väder och köra en sväng..?
 

Bifogat

  • bild 001.jpg
    bild 001.jpg
    67.8 KB · Visningar: 224

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Götaplatsen 12:00 varje arbetsfri dag. :fakta
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
okej, vad är d för folk då? Med tanke på vad websidan här heter är det en rätt dum fråga men jag vill inte åka med massa såna där intruders och andra mopeder :)
 

Bifogat

  • bild 002.jpg
    bild 002.jpg
    83.7 KB · Visningar: 192

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
KrilleYZF R1 skrev:
okej, vad är d för folk då? Med tanke på vad websidan här heter är det en rätt dum fråga men jag vill inte åka med massa såna där intruders och andra mopeder :)

Det är sporthojar som kör och då brukar det gå undan... :hej
 

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Ort
Vejbystrand
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
hehe

KrilleYZF R1 skrev:
okej, vad är d för folk då? Med tanke på vad websidan här heter är det en rätt dum fråga men jag vill inte åka med massa såna där intruders och andra mopeder :)

tippar på att ditt nästa inlägg kommer avslutas med en bild bakifrån/framifrån på hojjen.. hehe
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
KrilleYZF R1 skrev:
okej, vad är d för folk då? Med tanke på vad websidan här heter är det en rätt dum fråga men jag vill inte åka med massa såna där intruders och andra mopeder :)

I Göteborg är det wcx som regerar :D

www.wcx.nu

Titta in där så får du se. Kan lova att det är allt annat än Intruders o sånt skit.
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Tja tja tja.. Klart att jag tittade hit.
Intresset verkar lite svagt att stråla samman och hetsa varandra lite.
Goofy---> den här träffen i Gbg på Götaplatsen.. Ska vi dit?
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
KrilleYZF R1 skrev:
Tja tja tja.. Klart att jag tittade hit.
Intresset verkar lite svagt att stråla samman och hetsa varandra lite.
Goofy---> den här träffen i Gbg på Götaplatsen.. Ska vi dit?


Vet ej. Jag har precis varit och kört en heldag på bana så kört det har jag gjort för en stund. Jag tänkte jag skulle sticka ut en sväng och känna på min låda imorgon för det känns som om den håller på att ge upp.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Vad är det för jävla sätt?! Åka ut och åka när inte jag är hemma! :smasha Flytta fram det till nästa helg istället så att jag kan åka med.
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Kan man inte dra dit nu på lördag OCH nätsa helg oxo?
Var skall vi träffas/vilken tid?

Tant Grön är väl ett ganska populärt häng innan man drar. Vi snackar lite & tar en liten kaffe?
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
KrilleYZF R1 skrev:
Kan man inte dra dit nu på lördag OCH nätsa helg oxo?
Var skall vi träffas/vilken tid?

Tant Grön är väl ett ganska populärt häng innan man drar. Vi snackar lite & tar en liten kaffe?

Jag, Herr Långben och McBengtsson posörfikade där igår. Det är alltid ett utmärkt ställe. Risken finns dock att åtminstone jag och Mackan drar till Gelleråsen redan på lördagen, men annars är det en utmärkt idé.
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
man blir ju bra deprimerad när man bor här. :mad: hoppas verkligen på bra väder imorgon söndag, är det Tant grön kl 1200 som gäller då eller?

Hoppas på att det klarnar upp lite trax, då kanske jag tar mig en sväng lite senare :crash
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
KrilleYZF R1 skrev:
man blir ju bra deprimerad när man bor här. :mad: hoppas verkligen på bra väder imorgon söndag, är det Tant grön kl 1200 som gäller då eller?

Hoppas på att det klarnar upp lite trax, då kanske jag tar mig en sväng lite senare :crash

Låt mig gissa... det har regnat i Borås? :D
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
om regnat? Nej, det regnar och regnar och regnar sen lunch idag. låt mig gissa..sol i Gbg??

Köp aldrig hoj eller cab i den här jävla dynghålan, kan Ni slippa, flytta då heller aldrig ens hit. :(
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Boråsre borde vid intresse av att äga en R-hoj eller cab i den här stan, få statliga bidrag, eller försäkringspremieeliminering eller nåt.

D ganska synd om oss här!

Coolt betala 64600:-/ helsförs helår och få köra två timmar i veckan!!


Inte konstigt att folk tar livet av sig.

När solen väl tittar fram kör man som en dåre till garaget, på med stället, hjälmen, varmkör hojen, kommer unte ut på vägen ens SÅ REGNAR DET IGEN!
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
KrilleYZF R1 skrev:
man blir ju bra deprimerad när man bor här. :mad: hoppas verkligen på bra väder imorgon söndag, är det Tant grön kl 1200 som gäller då eller?

Hoppas på att det klarnar upp lite trax, då kanske jag tar mig en sväng lite senare :crash

Tell me about it. Jag var nere hos farsan i Kungälv fre-lör och när jag körde hem idag så började det regna halvägs mellan bollebygd och borås, sen regnade det hela vägen hem till R-dala.

Imorgon blir det nog dåligt med körning från min sida, först är det Moto-Gp och sen så ska jag klippa häcken.
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
tänkte köra imorgon upp mot Trollhättan & Kolla lite. Nu i skrivande stund är det strålande solsken i kukborås. Man blir så sur va. Sol. Nu. När jag dörjat tanka i massa öl i magen. :mad:
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
men d regnar väl imorgon. Vad annars. Man blir inte förvånad längre. Så jag super skallen i bitar, sover hela dagen imorgon &slipper se regnet, vaknar på måndag & åker direkt till jobbet.

Ska nog köra på d :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top