Träff i Borås /Gbg 12-13 Juli

Vilgsbiker

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Fotskäl
Hoj
Cbr600-99,Cb750-97
KrilleYZF R1 skrev:
Coolt betala 64600:-/ helsförs helår och få köra två timmar i veckan!!


Inte konstigt att folk tar livet av sig.

De va ingen dålig försäkring .Måste va en sjusärdeles hoj du har. :squid
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Nej, detta är sant. Länsförsäkrningar i Borås ville ha detta av mig (28 år), svensksåld hoj av 2001 års modell.

Men jag betalar det inte. Har halvförsäkrning nu, helår för 6900:-
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Kan väl tillägga att jag köpte min hoj i panik. Varenda människa hade kollat upp försäkringen innan. Jag tänkte att de löser sig alltid på nåt sätt. LF ville ha 7000:- om året av mig i trafik bara.

Dom läste upp nån gammal statistik att 4 av 10 som vurpar har grymma personskador, 4 av dessa dör. Därför.

Vad skall man med trafiktförs till?? Bättre köra utan.
Jag kör alltså inte utan, men var på mycket god väg måste jag säga.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
KrilleYZF R1 skrev:
om regnat? Nej, det regnar och regnar och regnar sen lunch idag. låt mig gissa..sol i Gbg??

Köp aldrig hoj eller cab i den här jävla dynghålan, kan Ni slippa, flytta då heller aldrig ens hit. :(

Jag var i Linköping över midsommar. Fick Gbg-Linköping att bli nästan 50 mil på väg upp, men hem var det inte lika kul. Ösregn på lördagen när jag vaknade. Motorväg och regnställ.

När jag kommer till gränna börjar det dock ljusna lite, och i huskvarna är det strålande sol. Weee!!!! Ringa mamma (kovikshamn, vid kusten alldeles bredvid marstrand, och likaledes målet för färden) och kolla, jodå, de har sol och klarblå himmel.

Av med regnstället och sätter mig tillrätta för en snabbcruising till sveriges framsida. Vad jag glömt/förträngt är ju dock vad som ligger mellan mig och målet......

Jodå, ett jävla slagregn över borås, jag orkar inte ta på mig regnisarna igen och blir naturligtvis dyngsur...... Kör förbi bollebygd, och solen spricker igenom igen..........

Hur orkar ni? Finns det ingen statlig myndighet man kan klaga hos?
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Hur vi orkar. Det vet vi inte själva. Grejen är att vi orkar ju inte. Habe vi kunnat hitta den jäveln som är ansvarig för detta väder hade vi stenat denne för längesedan. Men vi hittar ingen skyldig. Och letar vidare varje dag. :tummenupp
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
McGoofy---> Skall du med och köra idag???

Jag sitter hemma nu kl är 1130, jag hinner nog inte till Tant Grön, men tänkte iaf ta en sväng.

Om du skall ut, prova ring på 0707257588 & om jag inte svarar skicka ett sms för då kör jag antagligen som fan! :D :squid
 

bmw_mangan

BORÅS
Gick med
25 Jun 2005
Ort
BORÅS
Hoj
HONDA CBR 900 RR -97
KrilleYZF R1 skrev:
Tja. Eftersom jag är ny på forumet hoppas jag att Ni har överseende med att jag inte hittar en tråd som handlar om detta, och skriver därför en egen..

Vi är säkert hur många som helst som kommer köra lite i helgen.

Det är ännu roligare om man kör riktigt många. Så vad sägs om en träff i Borås el Göteborg på lör eller sön beroende på väder och köra en sväng..?


LÅTER SKIT KUL!
 

Hakka

Sökande
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Den e blå
va lamt, jag hann nästan läsa hela första sidan innan jag anade ugglor i mossen...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top