Träff+Körning Västergötland

Matte_Aprilia

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Skara
Hoj
Aprilia RS125 -98
Estremo skrev:
2152849 Fint det, då kanske vi blir ett par stycken. Jag såg förresten en gul och svart RS som åkte utanför Västerhöjd här i Skövde i morses. Någon som vet vem det är?

Jag funderar på att åka på bilorientering i Lidköping på lördag kväll. Kanske skulle ta hojen istället. Det vore väl mysigt att vara ett par stycken hojar som åker runt och orienterar på två hjul? :hihi

Du får gärna höra av dig om du ska åka något :) så hänger jag på.

//Matte
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Det blir tyvärr inget åkande för min del. Lyckades på nåt jävla sätt dra omkull på 90-bromsningen för mellan idag. Allting har flytit på hur bra som helst tidigare men nånting hände, vad vet jag inte. Ägarbyte har redan skickats in för ena 125:an och de två andra är till salu. Crossen också för den delen. Vi kanske ses senare i sommar, om man får följa med på större hoj vill säga.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Estremo skrev:
2155066 Det blir tyvärr inget åkande för min del. Lyckades på nåt jävla sätt dra omkull på 90-bromsningen för mellan idag. Allting har flytit på hur bra som helst tidigare men nånting hände, vad vet jag inte. Ägarbyte har redan skickats in för ena 125:an och de två andra är till salu. Crossen också för den delen. Vi kanske ses senare i sommar, om man får följa med på större hoj vill säga.

Ne fyfan va surt. Jag kugga också i går, satan va arg man blev. Klart du får åka med oss tastän du har större hoj, bara vi/jag får provköra den :hihi
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Wargen skrev:
2157457 Ne fyfan va surt. Jag kugga också i går, satan va arg man blev. Klart du får åka med oss tastän du har större hoj, bara vi/jag får provköra den :hihi
Säger som wargen, klart du får åka med oss så länge vi får prova din:tungan
 

No_limit

Gula faran..
Gick med
16 Jan 2006
Ort
mariestad
Hoj
Gixxer 600
Såg att det skulle bli riktigt bra väder på söndag. (11juni) Så jag och en polare tänkte dra ut å köra hela dan.såå nu undrar jag om det finns intresse att hänga på oss? Vi kör runt mariestad/skövde trakten. :banana :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top