Träff...

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
1. Robban (Itacha)
2. Norton
3. DJM (Japp, du ska med)
4. Biifer (Du med darling)
5. zpeppy (?)
6. Aee
7. Solid
8. Prulle
9. tvålen
10. Svanen
11. Mini
12. Lawbreaker
13. C_Svensson (Finns ej på forumet)
14. YoMatic (+eventuellt 2 av mina kompisar)
15. SolitudE
16. bossjan
17. NSR_Martin (?)
18.

tog bort mitt namn, jag kommer inte

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
RS "Alex" skrev:
1. Robban (Itacha)
2. Norton
3. DJM (Japp, du ska med)
4. Biifer (Du med darling)
5. zpeppy (?)
6. Aee
7. Solid
8. Prulle
9. tvålen
10. Svanen
11. Mini
12. Lawbreaker
13. C_Svensson (Finns ej på forumet)
14. YoMatic (+eventuellt 2 av mina kompisar)
15. SolitudE
16. bossjan
17. NSR_Martin (?)
18.

tog bort mitt namn, jag kommer inte

Fan också! :(

_mini_ skrev:
No no no! you can't! I'l show you next time we meet! Be prepared!

We'll see. ;)

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Okej, ska vi börja fundera på vart vi skulle kunna träffas?

Med min hoj kan jag inte köra allt för snabbt om jag ska köra långt (ca. 110-115km/h snitt), dessutom sitter jag på en sten som vibrerar så jag känner inte för att åka jorden runt precis :rolleyes:

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Jag och Itakka har kollat på boende i Västerås...

Västerås pga av att det ligger centralare än sthlm...

Men vi ska nog snacka ihop oss mer om det och kolla lite mer saker...

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Spekkan >> Neither will I. Du och jag åker tåg. Kostar ca. 120kr tur och retur! :)

Svanen >> Jag hade inte tänkt att köra något, vet dock ej hur du vill göra. Hade tänk så här: Fredag - supa. Lördag - må dåligt, go-cart, må dåligt, äga Spekkan i minigolf, må dåligt, bada (ifall vädret tillåter?) o.s.v. Sen åka hem på söndag, alt. lördagen. Kan vara sof att stanna dära påklördagen och grilla och snacka lite shit.

Stuga eller tältplats finns. Mer info kommer upp så fort vi har bestämt lite närmare. Verkar vara ett rätt så schysst ställe med lite nöjen! Sen som sagt, ligger mer centralt än Stockholm. Frågan är bara vilka som BARA vill åka, och inte dricka. För de som inte kan få tag på alkohol (suckahs! :7peta :rofl ) kan jag kanske bidra med lite Öl eller dylikt.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Itacha75 skrev:
Spekkan >> Neither will I. Du och jag åker tåg. Kostar ca. 120kr tur och retur! :)

Svanen >> Jag hade inte tänkt att köra något, vet dock ej hur du vill göra. Hade tänk så här: Fredag - supa. Lördag - må dåligt, go-cart, må dåligt, äga Spekkan i minigolf, må dåligt, bada (ifall vädret tillåter?) o.s.v. Sen åka hem på söndag, alt. lördagen. Kan vara sof att stanna dära påklördagen och grilla och snacka lite shit.

Stuga eller tältplats finns. Mer info kommer upp så fort vi har bestämt lite närmare. Verkar vara ett rätt så schysst ställe med lite nöjen! Sen som sagt, ligger mer centralt än Stockholm. Frågan är bara vilka som BARA vill åka, och inte dricka. För de som inte kan få tag på alkohol (suckahs! :7peta :rofl ) kan jag kanske bidra med lite Öl eller dylikt.
kunna eller vilja få tag på alkohol.. :mattias Själv är jag nykterist. Fast det betyder inte att man inte tar en öl. Huvudsakliga syftet ska vara köra hoj. Sen är det av de mest idiotiska som finns de som kör berusade. Bra initiativ av er och lämna hojarna!. :Bugar

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
spectre skrev:
Jippie, tåg är roliga.. ska vi åka på kvällen så det är lite tomt?

Jag tar med skokrämen iallafall..............

Får se. Beror på planeringen. :) Du och jag borde tågluffa till åt helvete typ. :banana SKOKRÄMEN SKALL MED! Annars ringer jag Her Länsman på dig! :mad:

philsson skrev:
kunna eller vilja få tag på alkohol.. :mattias Själv är jag nykterist. Fast det betyder inte att man inte tar en öl. Huvudsakliga syftet ska vara köra hoj. Sen är det av de mest idiotiska som finns de som kör berusade. Bra initiativ av er och lämna hojarna!. :Bugar

Nu har det blivit så att någon (RS_alex?) la in "min" träff i den här träfftråden. Huvudsyftet med min träff var att träffa annat SH folk och umgås. Tänkte då inte umgås på vägarna, utan mer som på t.ex. en camping med en bira i handen eller liknande. Sen att vi inte tar med hojarna är p.g.a. andra skäl. Spekkan - inget körkort för CBR:en, CRM:en är såld. Jag - DTR:en (JÄVLA MASSA R DÅ!) skall säljas, samt att jag inte har en överdriven längtan att pressa så pass långt på motorväg. Men hojåkning när man är berusad eller bakis är inte att tänka på. No way in hell! BTW, kommer du? :)

Edit: Spekkan >> Vi super oss odrägligt fulla på tåget och terrar alla! :lol :banana Eller så är vi bara allmänt jävligt jobbiga på tåget. :rolleyes:

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Itacha75 skrev:

Hmm.. Jo jag hade tänkt köra dit det blir. Och sen hem såklart :rolleyes:
Om man tar det lite lugnt på fredagen ( :hihi ) så kan man ju köra hem på lördag kväll.
Tack för omtanken med ölen men jag fixar själv :tungan
BTW så har jag körkort nu :banana

Last edited:

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Svanen skrev:
Hmm.. Jo jag hade tänkt köra dit det blir. Och sen hem såklart :rolleyes:
Om man tar det lite lugnt på fredagen ( :hihi ) så kan man ju köra hem på lördag kväll.
Tack för omtanken med ölen men jag fixar själv :tungan
BTW så har jag körkort nu :banana

Tar det lite lugnt? Vad är det jag hör? Mellan fredagen och lördagen kan man sova under hojen (lite LAN-anda). Mellan lördagen och söndagen kan du sussa i stugan. :)

Nemas problemas! :tummenupp

KRATTIS! :cpparty

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Itacha75 skrev:
Tar det lite lugnt? Vad är det jag hör? Mellan fredagen och lördagen kan man sova under hojen (lite LAN-anda). Mellan lördagen och söndagen kan du sussa i stugan. :)

Nemas problemas! :tummenupp

KRATTIS! :cpparty

Okej det där lät faktiskt förbannat bra!
Men jag åker hoj dit iallafall, nu när jag har körkort och allt känns det som att jag måste åka :lol
Vad kostar en stuga?
Hur många platser finns i en stuga?

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Svanen skrev:
Okej det där lät faktiskt förbannat bra!
Men jag åker hoj dit iallafall, nu när jag har körkort och allt känns det som att jag måste åka :lol
Vad kostar en stuga?
Hur många platser finns i en stuga?

:tummenupp

"Campingstuga (2-bäddar) utan vatten och wc 400 kr/dygn
Campingstuga (4-bäddar) utan vatten och wc 500 kr/dygn
Campingstuga (8-bäddar) utan vatten och wc 750 kr/dygn
"

Fortfarande inte fastställt att det blir hära! Tycker dock det var schyssta priser. 95kr/dygn och skalle ifall man sover åtta pers i samma stuga. Ifall det blir på denna camping ska jag försöka få med mig ett antal pers som kan sova i en stor stuga med mig (more money for shoecream :hihi ), eller en liten stuga och softar där själv (no money for shocream :3freak).

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
Itacha75 skrev:
:hihi

Skriv upp dig på listan och joina oss! :tummenupp

Jag hänger gärna med kanske får med mig en kompis också men det kanske blir lite långt bort :va Polaren bor i Helsingborg och Jag i Orsa i Dalarna.
Bestämmer mig senare när jag vet tid och plats :)

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll