Träffar och annat för nya åkare?

GST Spyder

biker to be
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Väsby
Hoj
cbr600 el gsxr600/750blivande
Finns några bra ställen förutom brostugan och vaxholm runt stockholm där man kan glida förbi i sommar och träffa andra åkare? Är inte från Stockholm ursprungligen och känner inte så många med hoj så det vore kul att glida runt lite och lära känna nytt folk tänkte jag?Har ett par polare som kör hoj men de är ju inte alltid ute o snurrar när jag kommer att vara det så...tänkte bara kolla läget lite :)
 

tokmaa

Risig?? Jag??!
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Örebro
Hoj
Super Ténéré -91, YZ 426-00
Jaa...nu vet jag inte riktigt vad du menar med att träffa? :va
Men med tanke på dina hojval så finns ju alltid McDonalds sveavägen eller ute vid skogskyrkogården?! :yoparty

:tummenupp
 

GST Spyder

biker to be
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Väsby
Hoj
cbr600 el gsxr600/750blivande
Ja inte menade jag en date inte :kocko :rolleyes: :hihi

Tänkte mest på nåt schysst place att hitta andra att hänga på om man e ute och kör nån dag. Bara snacka lite skit och kolla in andra hojjar typ :tummenupp
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Det är bara att slänga ut en tråd här på Träffar/samåkning så hittar man alltid lite folk som ska ut :tummenupp

Kul med en nykomling i grannkommunen förresten :banana vi lär nog ses i sommar, är mkt. ute och åker i norrort!
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
som sagt, släng bara upp en tråd så hakar i alla fall jag på i största möjligaste mån :)
 

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Eftersom du bor i Väsby ligger nämnda Sigtuna nära till hands för en kvällstur efter jobbet. Lite längre alternativet blir väl Vaxholm för fortsatt färd med färjor för att sedan ta sig genom city via McD och hem igen.
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
Och är du i Sigtuna och åker så är det bara att plocka upp mig för då har jag en bra ursäkt och få smita iväg... Hon säger inte nej om nåogn annan står och väntar på en :rolleyes:
 

Nysse

Trött på spam
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Skrutten II(såld..tyvärr)
GST Spyder skrev:
Finns några bra ställen förutom brostugan och vaxholm runt stockholm där man kan glida förbi i sommar och träffa andra åkare? Är inte från Stockholm ursprungligen och känner inte så många med hoj så det vore kul att glida runt lite och lära känna nytt folk tänkte jag?Har ett par polare som kör hoj men de är ju inte alltid ute o snurrar när jag kommer att vara det så...tänkte bara kolla läget lite :)

Finns ju flera klubbar som man kan besöka.

http://www.smcstockholm.se/default.asp?page=klubbar

/
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Sen är ju en tur till Skokloster ganska trevligt.

Fiket vid Slingerbulten funkar ju också, men jag minns inte vad det heter...

Men hojen är till för att köras. Det går oftast några turer varje Onsdag någonstans arrangerad av någon
 

GST Spyder

biker to be
Gick med
19 Jan 2005
Ort
Väsby
Hoj
cbr600 el gsxr600/750blivande
Låter ju onekligen som om det inte är något problem att hitta folk att åka med även om man e ny både i området och på hoj då ;-) Känns bra..måste ju lära sig hitta schyssta väger och ställen att hänga på*skratt*
Tackar för alla tips så klart och vi lär säkert ses i sommar vad de tlider :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top