Hur har du haft det?
Kalas fint, släng nu upp lite bilder. Ta någon sväng i veckan om vädret är ok.I´m Back!!
Skit i det, på fredag blir det harrys!
Har varit toppen! Utvilad och laddad. Lite konstigt var det igår när man fick ta på sig mer plagg än badshortsen.. och strumpor.. man har gått i flipflop i 2 veckor och vädrat fosingarna.
Hörde att det varit lite dystert väder här hemma.. och det ser inte så mycket bättre ut enligt SMHI, men på hopp kan man leva länge.
I helgen är det utgång. Harrys låter som ett alternativ faktiskt.
Hur många skall ut och bränna lönen?
Bilder med sol och hav kommer, skall ladda upp dem på burken hemma först.
vi ska sitta hemma hos mig å förfesta på fredag, jag å några från jobbet, finns säkert plats för några till om ni känner för det, Guitar heroes till ps3an står på schemat
Fredag Ågatan 3 middag med gruppen/jobbet. Dom har klarat min budget så vi skall fira lite, sedan fest hos en tjej och till Harrys..
Fredag Ågatan 3 middag med gruppen/jobbet. Dom har klarat min budget så vi skall fira lite, sedan fest hos en tjej och till Harrys..
Fira lite o spränga den budget de kämpat med att klara, ja jag säger då de...
Åker i helgen om det är bra väder ialf, dock blir det relativt lugnt då axeln är paj.
Låter som en trevlig tur, får se vilka som är manade att följa med och vilka som har sina moppar rullande.Ja, vi behöver inte Suiciad´a varje gång, skönt med bara en tur i det fina vädret. kanske dra en repa till Hjortkvarn och mumsa glass?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|