Själv körde jag en 900 fullt kamouflerad för att inte visa mig, för att en råtta har snott min garage nyckel så man inte kommer åt moppen.
hahaha
Själv körde jag en 900 fullt kamouflerad för att inte visa mig, för att en råtta har snott min garage nyckel så man inte kommer åt moppen.
Några som körde sporthoj i helgen?
yes, blev dock en kort tur.
Du kan hänga på ifall det blir något i veckan/helgen! Hört rykten om 15grader
Du kan hänga på ifall det blir något i veckan/helgen! Hört rykten om 15grader
Den kör ju ialf ifrån din skithög fast jag har slirande koppling. So fuck of and die.Spelar ju ingen roll, din skithög slirar ju på "koppen" ändå! haha
Den kör ju ialf ifrån din skithög fast jag har slirande koppling. So fuck of and die.
Sen satan vad jag låg på varvbryt med den 900cc moppe.
Ge mig nu min nyckel så jag kan fixa kopplingen
Ja då vill jag se dig åka på din -04 som går bra? Den häcken som rullar och som du åka med.Vilken skithög menade du? kör du ifrån en r1a 2004, med din hemma plastade roddbåt så blir jag imprest
Men visst om du drevar tillräckligt mkt så kanske du hänger med upp till 200km/h gubben
*glömde* Fuck of and die tuffing
Ja då vill jag se dig åka på din -04 som går bra? Den häcken som rullar och som du åka med.
muahaha.
Gick det bra att sammanfatta din mening? svenska 2! ungefär som din motorcykel körning
Yes 04:an går hur bra som helst, inga som helst fel nya motorkåpor och ny olja. 185hk baby!
Precis som du skrev så funkar ju inte ens din egna hoj då den slirar på koppen.
Eller har du blivigt senil?
*glömde nästan* MUHAHAHAHA
För det första var det 2 meningar, . ! ? avslutar en mening, bara så du vet det i fortsättningen.
Grattis att den startar, bara kåpor, styren osv kvar innan den rullar
Min retta rullar kalas med ny castrol, så nu nyper den som den ska, finns fler garage nycklar än den du lagt beslag på.
Se nu till att få din cr fungerade så vi kan åka på lör.
Ps. se nu till att du läser igenom din meningsuppbyggnad och hur du bryter mitt i meningar mm. Ds.
haha får jag då fråga,, varför du skrev ? och sedan började med en stor bokstav? låter väldigt klokt.
". ! ? avslutar en mening, bara så du vet det i fortsättningen."
Läs igen
Den kör ju ialf ifrån din skithög fast jag har slirande koppling. So fuck of and die.
Sen satan vad jag låg på varvbryt med den 900cc moppe.
Ge mig nu min nyckel så jag kan fixa kopplingen
jag kör ifrån er med min minimoto hahaha skit ner er svenska 17 is the shit
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO