Träffar och samåkningar!

Gick med
17 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Inte för att vara den som är den, men vad ska du med den till?
Gasa ifrån gammla rettor på motorvägen? då behöver du ingen turbo busa iaf :hihi

Så här är det..
Jag njuter som fan av att sätta mig på hojen och dra ut på vägarna dock tycker jag och tjejen att ta längre svängar och ta med sig tält.
På min CBR är det varken bekvämt eller lätt att packa.
Så då tänkte jag köpa ngt mer åt touring men ej ngt FJR stuk.
Så om man skall kunna få båda delarna av det man gillar så blir en busa valet.
Detta är bara något som är förstadie i tankarna, ingen utvecklad plan för inköp.

Well, vi får se vad som köpes till våren dvs. om jag säljer min CBR.

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
R6 -00 ZX10R -04 sxv550 -07 zx10r -08
Så här är det..
Jag njuter som fan av att sätta mig på hojen och dra ut på vägarna dock tycker jag och tjejen att ta längre svängar och ta med sig tält.
Detta är bara något som är förstadie i tankarna, ingen utvecklad plan för inköp.

Zx12r - Zx14R :yoparty

Det enda rätta alternativen:tummenupp

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
yamaha fz750, Harley davidson softail bygge
AAhhh då ska man försöka krypa ut i trapphuset å smygmäta hissen Bakful nå så överjävligt!! För nu kommer hon snart min nya vackra plåtkvinna på 2 hjul....Å hon ska få ett eget rum.... men hur fan ska jag få in henne i lyan??
Bor på första våning men ändå ska dom så klart ha byggt en trappjävel presis där jag bor...ush Tänkte dra en mcgyver lösning å hänga av en lägenhetsdörr å fästa mc mattan på å sen fort som fan när ingen av mina rullator knuttar till grannar ser nått rulla upp gumman ! ! Nu blir man säkert ännu mer poppis hos the rentlord...:fyllisar Snart är det dags för bättre väder tider
och så fort jag mår Dåligt hänvisar jag tankegången till en fartfylld mångmils sommar..... Vet inte om jag är i rätt forum eller var jag hamnade ! :D
Vill lära känna kul folk å få åka med!! så är det bara ..... Så ser nån detta å bor i örebro å vill hjälpa en hitflyttad dalmas å hitta bra vägar å folk ! ! så hojta till!!! äsh! nu tar vi en kall:tummenupp

Last edited:

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
AAhhh då ska man försöka krypa ut i trapphuset å smygmäta hissen Bakful nå så överjävligt!! För nu kommer hon snart min nya vackra plåtkvinna på 2 hjul....Å hon ska få ett eget rum.... men hur fan ska jag få in henne i lyan??
Bor på första våning men ändå ska dom så klart ha byggt en trappjävel presis där jag bor...ush Tänkte dra en mcgyver lösning å hänga av en lägenhetsdörr å fästa mc mattan på å sen fort som fan när ingen av mina rullator knuttar till grannar ser nått rulla upp gumman ! ! Nu blir man säkert ännu mer poppis hos the rentlord...:fyllisar Snart är det dags för bättre väder tider
och så fort jag mår Dåligt hänvisar jag tankegången till en fartfylld mångmils sommar..... Vet inte om jag är i rätt forum eller var jag hamnade ! :D
Vill lära känna kul folk å få åka med!! så är det bara ..... Så ser nån detta å bor i örebro å vill hjälpa en hitflyttad dalmas å hitta bra vägar å folk ! ! så hojta till!!! äsh! nu tar vi en kall:tummenupp

Här kom du precis rätt! Vi e ett gäng med blandade åk stilar som välkommnar alla varmt:fyllisar Vägar finns det gott om, och säg bara till så kommer vi ett gäng å bär in Räcern! Bra val föresten! Då va vi 4 zx10R:banana

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
Här kom du precis rätt! Vi e ett gäng med blandade åk stilar som välkommnar alla varmt:fyllisar Vägar finns det gott om, och säg bara till så kommer vi ett gäng å bär in Räcern! Bra val föresten! Då va vi 4 zx10R:banana

Fan va roligt!!! :yoparty sitter å bärsar å funderar hur faen man ska göra ?
Är som sagt ny i denna ort å känner nada folk!! Blir lite panik kännslor när man vet att hon e på ingång! haha det är visst posten som kör ut från den firman jag handlat å jag har hört lite å dom har ingen ramp eller nåt med sig tydlingen... har ett kall garage som är typ ett skjul!! å där vill jag inte ha bågen.... massa skit som hänt där ! typ inbrottsförsök mm....
Så om du menar allvar så skulle jag bli evigt tacksam för hjälp!! Det är så larvigt för det är bara en mini trapp på ca 5 steg typ... men är man själv så e det kört. MVH Danne

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Klasse har mitt nummer... de löser sig =)

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
Å Klasse är jag för dom som inte vet ;)

haha!! är du claes?? tompas kompis? Jag är till sammans med hans syrras bästis om det nu e samma? Har pratat med han då å då ..sjölinder tror jag? Pratade med han på facebook å han sa att du hade lite kort från mässan! bland annat på zx10a världen är liten!! coolt mvh:hihi

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
haha!! är du claes?? tompas kompis? Jag är till sammans med hans syrras bästis om det nu e samma? Har pratat med han då å då ..sjölinder tror jag? Pratade med han på facebook å han sa att du hade lite kort från mässan! bland annat på zx10a världen är liten!! coolt mvh:hihi

Japp klas var namnet! Bekant med Tomas Sjölinder. Jo han sa att det va du när ja förklarade att det kommer härja en till zx10a:yoparty Har faktiskt lite kort ifrån några kawor på mässan. Världen är stor men Örebro har inte mycke å häga i julgranen:hihi

Muffinsvargen

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2009
Hoj
1992 Suzuki Gsx-R 1100
fasen va trevligt me en Örebro klubb :yoparty .. Är ny här på forumet o hittade Suicidal Mc tråden. Åker/träffas ni ofta o så? Tog mitt hojkort förra sommaren men blev inte så mycket åka efter det, är sugen som fan o få ta ut "älsklingen".

Är ni många aktiva här? Antar att det är sporthoj som gäller.

/Jazze

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
fasen va trevligt me en Örebro klubb :yoparty .. Är ny här på forumet o hittade Suicidal Mc tråden. Åker/träffas ni ofta o så? Tog mitt hojkort förra sommaren men blev inte så mycket åka efter det, är sugen som fan o få ta ut "älsklingen".

Är ni många aktiva här? Antar att det är sporthoj som gäller.

/Jazze
Trevligt, så många är inte aktiva på SH men alla umgås även privat och alltid någon som vill åka så man slipper åka ensam.
Bara haka på till våren, ju fler ju roligare.

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Va bra det gick, eller? Inte dum bara lite otur när du tänker!

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
Astrimmad R1-06
Så här är det..

-"...varken bekvämt eller lätt att packa." haha vilket skämt du åker runt på sporthojarnas mostvarighet till Volvo V70. Bagaget är både rymligt och lätt packat, dessutom med en 5cm tjock skummgummidyna kan man väl inte klaga på komforten!

Gick med
17 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
jag har känsla av att våren är här snart.. :banana
Första vettiga åk förra året blev i slutet av mars för mig, om solen fortsätte skina som idag så blir det nog tidigare i år :yoparty

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!