Pjotor
t.d TT-600
fan ta dig....................
Meka snabbare
fan ta dig....................
Tack för en god tur, visste väl att det fanns sköna vägar Även kul att få se ansikten på en del här på forumet...
jag vill me åka! men jag får väll skylla mig själv
vaa
berätta för herrskapet här inne nu...
Ring ring och ring..
fråga varför det ska dröja så länge?
har du provat ebay?
toppen väder, någon som ska ut??!!
Kom nyss hem efter en tur runt Laxåsjöarna. Det var tom FÖR varmt
Jag tog hojjen till fotbollsmatchen (korpen på rosta gärde ;D) och försökte passa på med en kort runda efter. Förbaskat skönt väder för att hojja! Synd att man inte har tid att vara ute halva kvällen. Åka på lördag eftermiddag någon? Om det är väder.
Jag tog hojjen till fotbollsmatchen (korpen på rosta gärde ;D) och försökte passa på med en kort runda efter. Förbaskat skönt väder för att hojja! Synd att man inte har tid att vara ute halva kvällen. Åka på lördag eftermiddag någon? Om det är väder.
är det någon som tänkt sig att åka idag tro?
Om det är okej o låna Örebrotråden lite
Efter en tur örebro - kumla - hallsberg - Kaffe i Åsbro - Östansjö - viby - getaryggen - örebro så är man hemma nu lagom frusen
Bättre sent en aldrig, är det en tjejhoj du köpt dig? Idag blir nog svårt imorn skulle man nog kunna dra dig en repa, fan om du kör ifrån mig bara.Ja, vet att det är sent men jag har fixat en hoj nu, ngt som man kan köra runt med ett tag,.. om någon skall ut efter jobbet idag typ 16-17(skall vara fin väder fram till på Onsdag sedan piss skit igen) så hör av er, hänger på och testar den lite, kom hem med den igår natt (kl.02). Säger inte vad det är, ring för åktur så får du/ni se
Om ni inte har nr. så lägg till mig på msn, den är på oftast ananrs läser jag av mess om ni skickat dem då jag varit offline..
Klicka på lilla gubben under min tuttbild.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|