Diablonero
XxX
någon som skall ut med hojen denna helg?
någon som skall ut med hojen denna helg?
Kör årets först banpass på Gelleråsen imorgon, söndag. Kommer att bli kallt , men vem bryr sig. Hojen är inte riktigt klar. PCIII är inte leveransklar för 08orna. Det är ingen idé att montera Akrasystemet heller, för då måsta man mappa om hojen. Styrdämpare, kraschpuckar och däcken dock på plats! Ska bli kul
Förmodar att du har licens för bana eller kan man bara betala och hänga på next time?
Enklast är väl att du börjar åka med SMC. Jag kommer att vara med på alla deras körningar på Åsen. Det är bara att hänga med. Riktigt roligt och starkt beroendeframkallande
Enklast är väl att du börjar åka med SMC. Jag kommer att vara med på alla deras körningar på Åsen. Det är bara att hänga med. Riktigt roligt och starkt beroendeframkallande
fan va sugen man blir! när är nästa ban dag ?
På måndag skall jag boka in mig på "sporthojs kursen" och även bli member.
Körningen blir 24.maj.
Tog även försäkring på Folksam i år, blir fint med lite billigare premie efter kursen.
Men jag ansluter mig gärna innan, är det kurs dokumentet eller fins det bandagar kalender på deras sida oxå, letar men hittar inte..
By the way, vad gäller vid körning på banan gällande klädsel, hojen (dvs. orginal utan miniblinker och dylikt? Klädsel, gortex med skydd, fungerar det(dont like skinn..))
carlbarks safetyschool blir banpremiär för mig, ska bli så jävla sköj
Men den dagen är väl inte öppen för allmänheten? När jag köpte min förra hoj där fick jag automatiskt hänga på medans en polare som pratade med dom fick ett bestämt nej.
jag har köpt min hoj ny på carlbarks
Vad roligt Då kommer vi att ses där. Kommer att vara tillgänglig som resurs på Safety School dagarna.
Någon som är sugen på BIKE-dagarna i Trollhättan??
När är det? Om det är denna helg så kan inte jag, annars skall det nog gå fint.
Akta så du inte försover dig.tjena boyz ska vi bestäma en tid i helgen när vi ska köra? typ fredag 20.00 på ok i västhaga eller?
borde funka för mig
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |