Träffar

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
Jag ser rött !nu när man är ledig en hel vecka verkar det inte bli någon träff i göteborg eller? :mad:
 

JN

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Brevid grannen..
Hoj
Får se.....
Det är bara att lägga upp en tråd och se om det finns några som är på.. Själv så är jag oxå ledig så det blir nog nån tur i veckan!! Kolla på wcx.nu om du inte hittar nåt här..
 

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
:confused: Backamo känns lite för långt bort man skulle kunna hålla sig en bit utanför stan på lite roliga vägar elle?
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Daniel-L skrev:
:confused: Backamo känns lite för långt bort man skulle kunna hålla sig en bit utanför stan på lite roliga vägar elle?

>för långt???? nja det blir ju den naturliga vägen ut till kusten härifrån, men självklart kör jag gärna i GBG med omnejd, hade du tänkt dej Lygnern runt eller nåt??
 

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
köra

:hej nu när jag tänkt på det så varför inte till backamo vi var faktiskt där i lördas men cafet var stängt.när hade du tänkt dig att göra det .
Må väl så länge
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
tja, lördag middag nångång, jag jobbar kväll denna veckan så innan helgen går inte för mej, var cafeet stängt???!! hmm då är ju den vägen ointressant än så länge: ) :):):)( fika ingår väl alltid i körningarna?): ): ):):) men vi kan väl haka på VCX körning från G-platsen annars? Jag är lite dålig på vägar söder om GBG! vi höres.
 
Last edited:

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
:mad: Jag fick lämna in hojen på lackering imorse pga dåligt utfört arbete jag hoppas att jag får den monterad på hojen till på lördag för att lacken måste ha några dagar på sig att bita fast sig :confused: så jag får väl hålla tummarna att det blir ok att montera på den till på lördag.
ha det så länge
 

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Ort
gbg
Hoj
none
Det är inte monteringen i sig som är grejen utan lacken som måste få tid att sätta sig riktigt på tanken!innan jag får köra hojen för annars blir det märken i lacken.Det kommer fler härliga hoj dagar jag får väl ta det lungt den här helgen :öl ,jag har ju faktiskt kört en del efter förra helgen fast det är ju inte samma sak som när man är flera som är ute o roar sig
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top