Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hej alla 125-killar (och tjejer)
Vill tipsa lite om ett arrangemang som kommer hållas 21-22 april i Örebro.
Info på www.teknismc.se - klicka "Supermoto / minimoto"
Det handlar om en tvådagars träning och enklare tävling för nya S3-klassen. S3 är alltså 125 2t och 250 4t.
Tanken är att vi kommer köra en dag på crossbanan och dag på supermotobanan på Örebro motorstadion. På förmiddagen träning och på eftermiddagen tävling. Vi slår ihop resultaten och utser en total vinnare.
Vi delar banorna med quad fast är inte på banan samtidigt såklart.
Vill man inte vara med och tävla eller bara köra supermoto går det att ordna.
Hoppas på stort intresse och ställ gärna massor av frågor här så besvarar jag så gott jag kan. Var inte rädda för att komma med t.ex DT125 eller vad 125orna heter idag
, alla kommer ha toppenskoj.
Vill tipsa lite om ett arrangemang som kommer hållas 21-22 april i Örebro.
Info på www.teknismc.se - klicka "Supermoto / minimoto"
Det handlar om en tvådagars träning och enklare tävling för nya S3-klassen. S3 är alltså 125 2t och 250 4t.
Tanken är att vi kommer köra en dag på crossbanan och dag på supermotobanan på Örebro motorstadion. På förmiddagen träning och på eftermiddagen tävling. Vi slår ihop resultaten och utser en total vinnare.
Vi delar banorna med quad fast är inte på banan samtidigt såklart.
Vill man inte vara med och tävla eller bara köra supermoto går det att ordna.
Hoppas på stort intresse och ställ gärna massor av frågor här så besvarar jag så gott jag kan. Var inte rädda för att komma med t.ex DT125 eller vad 125orna heter idag
Last edited: