Tränger mig in.

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
Tja!
Micke heter jag aka Scinner eller Skåning som dom flesta kallar mig. Är född i Ronneby, Blekinge och har varit i skåne 3 gånger... fråga mig inte :D

Bor sedan massor av år i Västervik, the place to be!

Har precis inhandlat en blade -98 som jag hade tänkt lära mig att hantera :tummenupp

Eftersom jag är ganska innovativ NOT så tänkte ja konvertera om den till Streetfighter. Ska byta rumpa me då orginalet har större arsle än... jaaa... större än jag föredrar helt enkelt. Å de här med nytänkande sa ja ju att de e inte min grej så de blir nog arslet från en R1a, gammal beprövad metod va jag har förstått. Och helt ok utseendemässigt om ni frågar mig.

Kommer bli låååångt ifrån utställningsskick iaf inför denna säsong, till nästa kommer de nog läggas lite mer tid däremot. Vill bara komma ut så snabbt som möjligt för att studsa runt som i en puckelpist o köpa en fem sex kartonger med packboxar för lära mig att åka på slangen är prio 1 :yoparty

Tack o hej, lepastej! (nä de heter inte leverpastej längre)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Vi är ett gäng som åker här i viken, bara skriva om du vill hänga med sen framöver. Klyka här på forumet tog premiärturen nu i helgen.

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
Vi är ett gäng som åker här i viken, bara skriva om du vill hänga med sen framöver. Klyka här på forumet tog premiärturen nu i helgen.

Tackar tackar, Klyka känner ja lite o Pär aka mjukis jobbar jag för tillfället ihop med och känner han sen innan men dig vet ja inte vem du kan vara? Lite svårt att sätta ett ansikte på ett nick sådär :)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
R1-baken är rätt ok utseendemässigt, men lite för vanlig för min smak. Kika på någon nyare gixxerbak, de ser rätt ok ut.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Tackar tackar, Klyka känner ja lite o Pär aka mjukis jobbar jag för tillfället ihop med och känner han sen innan men dig vet ja inte vem du kan vara? Lite svårt att sätta ett ansikte på ett nick sådär :)

Jag åkte den senaste säsongen på en röd/svart SP1:a, du har säkert sett hojen nånstans iaf :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!