Tja!
Micke heter jag aka Scinner eller Skåning som dom flesta kallar mig. Är född i Ronneby, Blekinge och har varit i skåne 3 gånger... fråga mig inte
Bor sedan massor av år i Västervik, the place to be!
Har precis inhandlat en blade -98 som jag hade tänkt lära mig att hantera
Eftersom jag är ganska innovativ NOT så tänkte ja konvertera om den till Streetfighter. Ska byta rumpa me då orginalet har större arsle än... jaaa... större än jag föredrar helt enkelt. Å de här med nytänkande sa ja ju att de e inte min grej så de blir nog arslet från en R1a, gammal beprövad metod va jag har förstått. Och helt ok utseendemässigt om ni frågar mig.
Kommer bli låååångt ifrån utställningsskick iaf inför denna säsong, till nästa kommer de nog läggas lite mer tid däremot. Vill bara komma ut så snabbt som möjligt för att studsa runt som i en puckelpist o köpa en fem sex kartonger med packboxar för lära mig att åka på slangen är prio 1![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Tack o hej, lepastej! (nä de heter inte leverpastej längre)
Micke heter jag aka Scinner eller Skåning som dom flesta kallar mig. Är född i Ronneby, Blekinge och har varit i skåne 3 gånger... fråga mig inte
Bor sedan massor av år i Västervik, the place to be!
Har precis inhandlat en blade -98 som jag hade tänkt lära mig att hantera
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Eftersom jag är ganska innovativ NOT så tänkte ja konvertera om den till Streetfighter. Ska byta rumpa me då orginalet har större arsle än... jaaa... större än jag föredrar helt enkelt. Å de här med nytänkande sa ja ju att de e inte min grej så de blir nog arslet från en R1a, gammal beprövad metod va jag har förstått. Och helt ok utseendemässigt om ni frågar mig.
Kommer bli låååångt ifrån utställningsskick iaf inför denna säsong, till nästa kommer de nog läggas lite mer tid däremot. Vill bara komma ut så snabbt som möjligt för att studsa runt som i en puckelpist o köpa en fem sex kartonger med packboxar för lära mig att åka på slangen är prio 1
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Tack o hej, lepastej! (nä de heter inte leverpastej längre)