Där fanns ju flera alternativ, man kan bli diplomat, man kan köpa en buss på 14 ton man kan köpa en militärlastbil med HELIKOPTER skrivet på sidan osv
Jag funderar lite på en stridsvagn... jag har alltid velat åka det
Tycker det verkar konstigt att man vill undålla så mycket trafik som möjligt från att färdas via Göteborg, så länge dom håller sig på E6 eller de större vägarna så tycker jag att det är lugnt. Bara dom inte måste in i stan och härrja bara för att det går fortare "enligt GPSen" eller nått annat dumt.
Och jo, jag tycker nog att 500 kr månaden är ganska mycket för att faktiskt få åka bil till jobbet. Tjäna mina pengar, som jag sedan ska skatta fett för, och sen dessutom betala för att få åka till och från jobbet, och den 500ingen ska garanterat skattas den med... Varför inte höja bensinskatten lite till när vi ändå är igång
Busskortet som jag betalar nu kostar 340 kr (eller nått liknande) och Bussarna funkar ganska bra, men väldigt ofta är det stop, eller nån spårvagn som inte går, och det är ombyggnationer i halva stan och det ena med det tredje. Jag är så jävla less på det nu så jag vill kräkas på hela systemet.
Som om inte det vore nog så går ouppfostrade jävla tonnåringar och alkisar och slår sönder busskurer på min bekostnad och det stör mig nått förbannat! Hur jävla svårt ska det vara att uppföra sig som folk???
jag betalar ju hellre den 500ingen i hoj försäkring då...
ps. Kan hända att jag vaknat lite på fel sida, så jag traskar nog och lägger mig en stund till :Zzz