Träning Falken fredag 19 sept???

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Hur är upplägget? Hur delar man upp folket som är där? Och är det bara hojar? Vilka tider gäller? Är det nåt jag glömt fråga om?

Info mottages tacksamt av ivrig rookie som har tänkt att träna där inför ERF:et på lördag och framför allt för att få lite bantid innan B-racet på Sviestad på söndag

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Lugna dig!

Du har redan kört alldeles för mycket i år.

För mycket bantid är inte bra , då blir man snabb och sliter mer däck.

Säsongen är över, hyr en film istället.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Eller så kan vi hyra in Jalle som lite crazy-fucker-stuntare för att ge det hela en edge.
Först har han inga däcksvärmare, sen bromsar han sent, hårt och brutalt på iskalla däck för att slutligen kasta sig platt på framför våra framhjul. Efter att ha valt vad man ska köra på i det läget så är man minsann på hugget om man kommer undan!

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Chrille skrev:
Eller så kan vi hyra in Jalle som lite crazy-fucker-stuntare för att ge det hela en edge.
Först har han inga däcksvärmare, sen bromsar han sent, hårt och brutalt på iskalla däck för att slutligen kasta sig platt på framför våra framhjul. Efter att ha valt vad man ska köra på i det läget så är man minsann på hugget om man kommer undan!

Klart man blir på hugget!

Se bara på dig själv, du har ju lyckats väja för mig 2 ggr i år och det resulterade ju i en kanontid sist på Gelleråsen.

Håller dig VAKEN!

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Re: han vet...

jorpes skrev:
Prof. Mossberg vet. Han skall vara där...

Jo, när jag väl är där kommer ju jag veta vad som gäller...men jag skulle gärna få reda på NU vad som gäller så man kan PLANERA vilket är min favoritsysselsättning här i livet :rolleyes:

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Re: Re: han vet...

ZoulFly skrev:
Jo, när jag väl är där kommer ju jag veta vad som gäller...men jag skulle gärna få reda på NU vad som gäller så man kan PLANERA vilket är min favoritsysselsättning här i livet :rolleyes:

Har du tid med sånt, planera alltså... verkar glammigt det där med universitetsstudier, hemläxor, o spana på föreläsningar... :p

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Re: Re: han vet...

ZoulFly skrev:

Det var värst vad noga du blivit med saker och ting... Var där halv fem med tända däckvärmare och fem liter soppa i tanken så ska jag visa dig spåret runt..... :D

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Förresten vart tog du vägen? Det var en härlig afton.....

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...