Eftersom du är medelålder och lönnfet. Så kanske kan du kan hitta en en annan tråd!Vi har en träningstråd men den här tråden kanske kan byta namn till "Lilla skrytråden".
Haha, eller stora moppefuckotråden?Vi har en träningstråd men den här tråden kanske kan byta namn till "Lilla skrytråden".
Fan du är elak också!
Jo du vet när man maxar .. tar man 2 Rep är man ju nöjd! Prövat nån gång?Tränar, uttrycker sig, skryter och skriver som en tolvåring. 60, 16 eller sex, omöjligt att veta.
Varför gör man två repetitioner?![]()
Vad är det för utbildning man kan få tre poäng på? Visst ja, fel person att fråga om ut bildning kanske.Jo men det visste jag ju Stockholms Universitet...3 poäng på Juristlinjen ..Då är man ju Kung ..Tönt![]()
Nej, jag växte ifrån det där i nian.Jo du vet när man maxar .. tar man 2 Rep är man ju nöjd! Prövat nån gång?
Helt rätt! Akademiska svåra frågor blir svårt för mig...Vad är det för utbildning man kan få tre poäng på? Visst ja, fel person att fråga om ut bildning kanske.
Vad är det för utbildning man kan få tre poäng på? Visst ja, fel person att fråga om ut bildning kanske.
Sant, eller tribaltatuerade sig och maxade i bänkpress!Visa lite respekt, hur skulle världen se ut om vi inte hade någon som spikade?
Sant, eller tribaltatuerade sig och maxade i bänkpress!
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |