- Det är makalöst bra om du inte väger runt 130+ kg.Japp eftersom jag är ju 60+ och tränar på...så idag Pers en 2 rep 180 kg i bänk! Vad säger ni Snorgärsar är det ok!?
Eftersom du är medelålder och lönnfet. Så kanske kan du kan hitta en en annan tråd!
Tack! Är ju lite nöjd själv också...om man nu får skryta lite i JanteSvedala..- Det är makalöst bra om du inte väger runt 130+ kg.
Jag gjorde som bäst 150 kg vägandes 85 o det var mycket för en posör.
Ingen aning, hur långa är dom?Är du något längre än en dvärg?
Dvärgar är inte långa, de är korta och max 149cm.Ingen aning, hur långa är dom?
173 cm sist jag var hos snuten, fick ett glatt tack när jag av trisstess måttat med träklossen på väggen innan jag stod i luckan.
Helt nöjd med mina cm, fung. till allt möjligt. Måste vara/vet att det är för vissa längre och kortare som måste välja ex. fordon p.g.a. detta, aldrig hänt undertecknad vad han kan minnas(räknar då ej barndomen).
Appappapp, man får inte säga dvärg längre. Pyssling?Dvärgar är inte långa, de är korta och max 149cm.
Nordpolsarbetare?Appappapp, man får inte säga dvärg längre. Pyssling?
Låter som mig...för fyrtio år sedan...- Det är makalöst bra om du inte väger runt 130+ kg.
Jag gjorde som bäst 150 kg vägandes 85 o det var mycket för en posör.
Jag säger att du vinner sm i klassisk bänkpress på dom vikternaJapp eftersom jag är ju 60+ och tränar på...så idag Pers en 2 rep 180 kg i bänk! Vad säger ni Snorgärsar är det ok!?
Ju äldre man blir desto starkare har man varit.Låter som mig...för fyrtio år sedan...
- Ja eftersom han tycks väga max 100 kg, så instämmer jag.Jag säger att du vinner sm i klassisk bänkpress på dom vikterna
Jag säger att du vinner sm i klassisk bänkpress på dom vikterna
Kanske är 180kg totalt. Alltså 90×2=180Jag säger att du vinner sm i klassisk bänkpress på dom vikterna
Fortsätt du att klura gubben!Och i klocktråden insunerar han att han skulle vara ekonomiskt oberoende.
Köp av klocka/armbandsur
Jag räknade med 2%, förmodligen är det lite i överkant också. Ska se om jag hittar någon trakten tabell ikväll så att även denna myt kan debunkas! Viktigt att inte falska nyheter får spridas obehindrat i sådan här alternativmedia som ett obskyrt "forum". Kan ju vara att det är hundratals...www.sporthoj.com
Men ändå jobbar han som byggmästare
Köp av klocka/armbandsur
Jag räknade med 2%, förmodligen är det lite i överkant också. Ska se om jag hittar någon trakten tabell ikväll så att även denna myt kan debunkas! Viktigt att inte falska nyheter får spridas obehindrat i sådan här alternativmedia som ett obskyrt "forum". Kan ju vara att det är hundratals...www.sporthoj.com
Det ena utesluter förstås inte det andra man just i byggbranschen tror jag det är ont om människor som jobbar för att det är roligt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|