björn.e
hej hej
VARNING DENNA TEXT INEHÅLLER STAVFEL...
Så nu var det ätligen dax. Vi skulle bli ett, Subban och jag. Vi skulle fira stora triumfer på Svistads första träning. Värmde upp med ett tandläkar besök 0850. Fick reda på att jag har ett ton tandsten i käften vilket skulle dra ner minna tider med sekunder. Stressa ut till Suban och lastar in allt i polarens buss (höll på att brina upp för ett par dar sen). Väl framme så ställer jag mig vid några herrar som såg riktigt proffsiga ut (har glömmt vad dom heter
) men dom var skit trevliga. Nu kommer vi fram till varmkörningen drar på starten och... DEN STARTAR INTE
. Ett par försök till och BATTERI TORSK
. Försöker hitta lite el, vilket löser sig. I med laddaren och...INGET HÄNDER
. Stressen kommer, vad i hela H...
Börjar nu springa omkring i cirklar i jakt på ett batteri.
Då stiger han ner Guds allsmäktige och frågar...
Första träningen?
Han får ett pip till svar.
Jag har ju ett extra batteri men jag är inte så pigg på att du ska få det...
Troligtvis såg jag ut som en överkörd Bäver så han beslutar sig för att jag ska få battriet (om jag köper ett lika dant).
TACK HÅKAN RUDENVIK utan dig hadde jag stått kvar och torrgasat en nu...
Så nu var det ätligen dax. Vi skulle bli ett, Subban och jag. Vi skulle fira stora triumfer på Svistads första träning. Värmde upp med ett tandläkar besök 0850. Fick reda på att jag har ett ton tandsten i käften vilket skulle dra ner minna tider med sekunder. Stressa ut till Suban och lastar in allt i polarens buss (höll på att brina upp för ett par dar sen). Väl framme så ställer jag mig vid några herrar som såg riktigt proffsiga ut (har glömmt vad dom heter

Börjar nu springa omkring i cirklar i jakt på ett batteri.
Då stiger han ner Guds allsmäktige och frågar...
Första träningen?
Han får ett pip till svar.
Jag har ju ett extra batteri men jag är inte så pigg på att du ska få det...
Troligtvis såg jag ut som en överkörd Bäver så han beslutar sig för att jag ska få battriet (om jag köper ett lika dant).
TACK HÅKAN RUDENVIK utan dig hadde jag stått kvar och torrgasat en nu...
Last edited: