LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
På tisdag kl 18.15 stora klubbhuset vid crossbanan ute på Sviestad2ono skrev:Var och när !
Last edited:
På tisdag kl 18.15 stora klubbhuset vid crossbanan ute på Sviestad2ono skrev:Var och när !
Jag kan tyvärr inte sätta några fasta datum än (jobbbyte)LOTTAK skrev:På tisdag kl 18.15 stora klubbhuset vid crossbanan ute på Sviestad
Nej, hur ska du ta beslut om flaggningar och annat när du själv är ute? Möjligtvis om ni är två att dela på ansvaret så kan den ena eller båda varva med lite åkning.P@trik skrev:Går det att träna och ändå vara träningsansvarig ?Går det att kombinera.
2ono skrev:Funkis en ggr = träna gratis 3 ggr eller ......
HW skrev:kom på ett möte och lägg fram ditt förslag.
/HW
LOTTAK skrev:På tisdag kl 18.15 stora klubbhuset vid crossbanan ute på Sviestad
2ono skrev:Ett möte Tis 1815 "se nedan"
Ett annat möte på LMS hemsida 060211 LMSRR Årsmöte
Vilket ?
Jag tror att det måste vara minst en LMS medlem som är ansvrig för träning.Anneli skrev:Nu är inte jag medlem i LMS ÄN men om jag blir det, kan jag och Björn (KMF) vara träningsansvariga eller krävs det att han också är med i LMS?![]()
För även om jag inte har vart medlem i klubben förut så har jag ju ändå hjälpt till. (Som exempelvis på B-racet när det visade sig saknas folk i besiktningen när vi kom dit)
Peppe K skrev:Jag tror att det måste vara minst en LMS medlem som är ansvrig för träning.
.Ligger ni i hård tränng nu ?
![]()
Men vännenHW skrev:Knepig fråga, egnentligen är det ju inget juridiskt bindande att vara träningsansvarig så även om det kanske är att föredra så tror jag inte vi kan ställa som krav att man är medlem. Nu är ju varken du eller Björn några okända personer heller så visst, anmäl er bara. Om någon tycker att man måste vara medlem för att sköta det så anmäler jag Lotta som frivillig ansvarig, fast med er som verkställande funktionärer.
Lotta är ju ändå alltid där så vaffan...![]()
/HW
Bikerbitch skrev:Bokat mig som träningsansvarig även den 1 augusti.
Finns det någon som vill följa med och vara det samma dag så är det mycket välkommet!
¨Anneli skrev:Jag har noll koll på typ allt just nu, men hänger gärna på. Kan dock inte lova helt och fullt. (kan ju gott och väl ha brutit andra halvan av kroppen tills dess)![]()
Hrm, hrm, jo vi har ju alltså en plan.Gustav O skrev:Klart man tar en träning men jag måste vänta och se hur mn sommar blir innan jag bokar in mig.![]()
Lysande Sickan!Teddy skrev:Hrm, hrm, jo vi har ju alltså en plan.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |