Träningsläger i Örebro

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Så där, jag orkade inte vänta på informationen så jag har betalat in för mig och Ronta nu på pg 645655-2.
1401 kr för mig (Martin) och 1402 kr för Ronny så ni lättare hittar betalningen om det strular. De 3 kr kan ni ta som dricks :)
Team Rocky Racing kommer regera:yoparty

PS/(ta med båren):nurse

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Så där, jag orkade inte vänta på informationen så jag har betalat in för mig och Ronta nu på pg 645655-2.
1401 kr för mig (Martin) och 1402 kr för Ronny så ni lättare hittar betalningen om det strular. De 3 kr kan ni ta som dricks :)
Team Rocky Racing kommer regera:yoparty

PS/(ta med båren):nurse

Tackar, dom tre kronorna behåller jag. Att du inte skrev era namn istället i rutan "meddelande till betalningsmottagaren". Nu ska ni få heta 01 och 02 på lägret. By the way....... Länge sedan du tittade in i ett avgasarör på en vit buss när du satt och krängde däck? :D

hur många lediga platser finns det?

Trettio stycken platser finns och det blev fullt förra året.

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Om ni ska betala in pengar så ange vad pengarna är till för, dvs träningsläger Supermoto, och vem anmälan avser. PG-kontot används av hela klubben.
Använder ni nån slags internetbank kommer namn och adress på kontoinnehavaren med automagiskt.

Jag fixar lista på mottagna inbetalningar (hamnar under "nyheter") och själva infon förhoppningsvis ikväll.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Tackar, dom tre kronorna behåller jag. Att du inte skrev era namn istället i rutan "meddelande till betalningsmottagaren". Nu ska ni få heta 01 och 02 på lägret. By the way....... Länge sedan du tittade in i ett avgasarör på en vit buss när du satt och krängde däck? :D

Jag skrev "SuMo träningsläger + namn" i meddelanderutan så det finns med också:tummenupp Jag har bara fobi för internetbetalningar med meddelande. Tycker det strular alldeles för ofta så man måste leta för att identifiera vem som betalat vad. Därför betalade jag en ojämn summa så det blir lättare att hitta om meddelandet knasar!

BTW....Det var Ronta du prickade in med avgasröret. Jag var den som stod och asgarvade brevid :)

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj

BTW....Det var Ronta du prickade in med avgasröret. Jag var den som stod och asgarvade brevid :)

Ja just det, så var det ju. :D Har han tvättat av ansiktet.

Hittade en bild som ni kan få kika på. Längre ner står korrekt datum. Ha överseende med dessa småfel.

Bifogat

• Lägerinbjudan 2007.JPG
    Lägerinbjudan 2007.JPG
    110.5 KB · Visningar: 103

rex ray

cr500 för *motard*cross*enduro*back e*is
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
cr500r
hur vet man när det är fullt så man inte betalar in och sedan inte får deltaga ändå...krävs det medlemskap i svemo ansluten klubb och får man någon licens efter att ha deltadat i detta läger?

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
hur vet man när det är fullt så man inte betalar in och sedan inte får deltaga ändå...krävs det medlemskap i svemo ansluten klubb och får man någon licens efter att ha deltadat i detta läger?

jag kan bara svara på det ena och det 'r om man fåe licens och där är svaret nej!

MrsMoto

Tji korsband på andra träningen
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
FE450s-04 och FS650e-06(mina hojar, kanske inte....okej då, sambons(Supermoto)
Nu äntligen har webmaster fått loss sin feta tumme och lagt upp infon på hemsidan. Som jag sa tidigare hamnar era namn bakom lämplig rubrik under nyheter på förstasidan så fort inbetalningen är mottagen.

Tyvärr är det än så länge samma bild om som Lasse la upp här ovan men jag fixar det så fort jag får med mig dokumentet från mailkontot på jobbet :huvet

ooooops, jocke här alltså 2x:huvet

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj

Det vet man inte när man betalar in. Men dom som gör det tidigt kan nog räkna med att vara med. Dom som inte kommer att deltaga på grund av fullbelgagt får tillbaka sina pengar givetvis. Så betalar du in sent så kanske du inte kan få vara med. Tyvärr. Det är en max gräns för att kunna hålla en hög kvallité för dom som deltager.

Jocke kommer att skapa en lista under nyheter på www.teknismc.se där man kan se vilka som är med. Och den listan har någon dags fördröjning.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Det vet man inte när man betalar in. Men dom som gör det tidigt kan nog räkna med att vara med. Dom som inte kommer att deltaga på grund av fullbelgagt får tillbaka sina pengar givetvis. Så betalar du in sent så kanske du inte kan få vara med. Tyvärr. Det är en max gräns för att kunna hålla en hög kvallité för dom som deltager.

Jocke kommer att skapa en lista under nyheter på www.teknismc.se där man kan se vilka som är med. Och den listan har någon dags fördröjning.

Jepp, så är det :tummenupp
Listan har nu börjat fyllas på...

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Om det nu är hög nivå på det där så känner jag mej inte så sugen.

Men om det blir ett nybörjarläger så är jag enormt sugen :)

Lite OT: Jag fick mitt medlemskort idag :)

Jaaaa blir det något nybörjarläger är jag oxå sjukt sugen :) men det är inget som ni har planerat än eller ???? är det stor chans att det kommer komma och när isåfall???:yoparty :D

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj

Barret, det är viktigare att listan fylls på. Så nu ska du vara snäll mot Jocke. :6surkart

Vi gjorde ljudmätning igår, det verkade gått bra. Så sannolikheten för en fri fredagsträning dagen innan lägret är större nu.

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Vi gjorde ljudmätning igår, det verkade gått bra. Så sannolikheten för en fri fredagsträning dagen innan lägret är större nu.

Jag vet att vv håller på och testar nån ny "tyst asfalt" på E4/E20 vid Botkyrka skulle inte kunna vara nått för Örebrobanan så man får ner ljudnivån lite till???

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Finns ju även vissa gäng som för evigt kan tysta personer. Borde ju funka även för supermoto-piloter alt. griniga grannar? :confused: :tungan

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Nu är det 11 st på listan. Så såg det ut förra året med, sen när det drog ihop sig så ville alla vara med. Sitt inte och sov nu in i det sista. Då missar ni det roliga.

Bifogat

• DSC00660.JPG
    DSC00660.JPG
    21.7 KB · Visningar: 64
Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...