Träningsläger i Borås 15-16/8

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10

Neptun

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
honda
hallå alla tokar o goa människor jag träffat i helgen.. ville bara tacka kerttu för jag fick leka lite med din cross... sen vil jag även tacka för en tevlig lördag kväll och söndag.

jag kommer dyka upp vid flera tillfällen utan hoj nu i höst men till våren / sommarn dyker jag upp med egen hoj hoppas jag ..

PEACE limo driver Freddan

BamseGbg

Ny medlem
Gick med
30 May 2008
Hoj
Crf 450R Motard
"orka"

Gillar dennis stoppie där, "ojojoj, där ligger kerttu!":näsblod

Fan att jag inte klotade runt villken grymmmm bild de hade vart!!!!!
Skit grymm helg med massa körning och gött folk.
Tack för att de kom så mycket folk de hade inte varit lika kul om vi bara var 5st typ.:banana

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Min rygg! helsicke. rör mig som en skitenödig gammal gubbe idag, fast med ett leende på läpparna!

Måste göra detta oftare!

F_odén

Gick med
17 Aug 2009
Hoj
ktm 450 sm
måste tacka för den roligaste helgen på länge!! kul och träffa så många andra som man delar samma intresse med! :)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
stel är dagens ord...... första gången på hela sommaren jag somnat innan 12:D

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Klaga på träningsvärk o stelhet, vilka mesar, själv har man spenderat hela dagen på först vårdcentralen, sen infektionsavdelningen på akuten. Hade skyhög sänka(132) o feber(38,5) o diarre, första läkaren på akuten ville lägga in mig o ge mig dropp, men efter ett par timmar lyckades ja behålla en liten mugg vatten i magen o han konsulterade en annan läkare. Den läkaren var ofta mä på crosstävlingar som tävlingsläkare så han sa att kör ja cross o motard så är ja tålig, hem mä dig. Kom tebax om du blir värre...

Gah, nu e det smutta blåbärsoppa o knarka panodil som gäller.

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Klaga på träningsvärk o stelhet, vilka mesar, själv har man spenderat hela dagen på först vårdcentralen, sen infektionsavdelningen på akuten. Hade skyhög sänka(132) o feber(38,5) o diarre, första läkaren på akuten ville lägga in mig o ge mig dropp, men efter ett par timmar lyckades ja behålla en liten mugg vatten i magen o han konsulterade en annan läkare. Den läkaren var ofta mä på crosstävlingar som tävlingsläkare så han sa att kör ja cross o motard så är ja tålig, hem mä dig. Kom tebax om du blir värre...

Gah, nu e det smutta blåbärsoppa o knarka panodil som gäller.

Ingen svininfluensa då? Trist, om man ska vara sjuk kan det lika gärna vara nåt spektakulärt :D
Köra cross imorgon ? :banana

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Hade skyhög sänka(132) o feber(38,5) o diarre, första läkaren på akuten ville lägga in mig o ge mig dropp,

skönt att det finns någon hårding som biter ihop.
vi andra kärringar gnäller bara i hopp om att någon möjligen ska tycka synd om oss... men det är ingen som gör.

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Så, ytterligare några bilder uppladdade nu på kvällen!

Mvh!
// Niklas

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
skönt att det finns någon hårding som biter ihop.
vi andra kärringar gnäller bara i hopp om att någon möjligen ska tycka synd om oss... men det är ingen som gör.

Måste erkänna att det kändes rätt gott o ligga på sjukan, kom sjuksystrar o kolla till mig en gång i halvtimmen eller så o fråga hur det var mä mig, tog en massa tester o hade sig. Hehe, bästa va när ja ligger där halvt avsvimmad o det kommer in en manlig syrra o frågar hur det är, ja halvkvider någe svar och lagom efter ja har svarat typ 1 minut senare så inser jag att det inte alls är en syrra, utan det är min polare Svanis som kört mig dit. Killen har för fan tuppkam, hur svårt ska det va o känna igen honom??? :gnissla Lite borta kanske...:näsblod

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Ytterligare några fler bilder i galleriet! Fortsätter lägga upp fler nästa vecka, hinner tyvärr inte mer denna. Kör kurs på Kinnekulle fre-lö.

Mvh!
// Niklas

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Ytterligare några fler bilder i galleriet! Fortsätter lägga upp fler nästa vecka, hinner tyvärr inte mer denna. Kör kurs på Kinnekulle fre-lö.

Mvh!
// Niklas

Tjo, finns det möjlighet att få/köpa några kort?

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
Tjo, finns det möjlighet att få/köpa några kort?

Jo men visst! Skicka PM eller mail (niklas.ostergren@pullmax.se)

Jag är nyss hemkommen (nåja, igår kväll sent) från 2 dagas instruerande på Kinnekulle ring och har fler bilder som blev bra från träningslägret. Kommer succesivt fortsätta lägga upp dem i galleriet under veckan som kommer.

Mvh!
// Niklas

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag