Träningslägret med Dygd 6-7/5

Spretman

#9 med handskarna på hyllan
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Suzuki RMZ450
Hej Hopp

Inte så många anmälda ännu :confused:

Dygden är väldigt bra på att lära ut sina kunskaper så sitt inte hemma och missa detta läger.

Jag har deltagit i ett antal av Andreas och Martins träningar och anser att det är väl investerade pengar.

Se så :7peta Nu änmäler ni er :banana

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Ser man här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=107015 så verkar det ju vara flera intressreade. Kommer säkert fler anmälningar framåt tiden.

Spretman skrev:
Hej Hopp

Inte så många anmälda ännu :confused:

Dygden är väldigt bra på att lära ut sina kunskaper så sitt inte hemma och missa detta läger.

Jag har deltagit i ett antal av Andreas och Martins träningar och anser att det är väl investerade pengar.

Se så :7peta Nu änmäler ni er :banana

Spretman

#9 med handskarna på hyllan
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Suzuki RMZ450
I den tråden såg det ju riktigt fint ut :yoparty

Men det är ju inte där man anmäler sig och ibland blir det ju mycket snack men när det väl gäller så har, Ungen trillat från ett träd, var tvungen att jobba, hojen rasade dagen innan, akuta magbesvär, bilen blev stulen mm :tummenupp

Och så vill vi ju inte ha det :)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Spretman skrev:
Men det är ju inte där man anmäler sig och ibland blir det ju mycket snack men när det väl gäller så har, Ungen trillat från ett träd, var tvungen att jobba, hojen rasade dagen innan, akuta magbesvär, bilen blev stulen mm :tummenupp

1. Unge har jag ingen, check
2. Tvungen att jobba finns inget som heter, check
3. Jag kör ju Honda :tungan , check
4. Plåtkistan rår ingen på, check
5. Bil har jag ingen, bara buss, check

Nä hepp, ser väl ut som man kommer då! :tummenupp

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Lite frågor ang. lite praktiska detaljer som säkert någon Örebroare kan svara på:

1. Finns det möjlighet att få tillgång till Klubbhus för övernattning & matlagning?
2. Hur va det, skydd för fotpinnar & bakhjulsaxel?

hmmm... det va nog allt.

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Barrett skrev:
2134907 Lite frågor ang. lite praktiska detaljer som säkert någon Örebroare kan svara på:

1. Finns det möjlighet att få tillgång till Klubbhus för övernattning & matlagning?
2. Hur va det, skydd för fotpinnar & bakhjulsaxel?

hmmm... det va nog allt.

Du kan sova på din vanliga plats. :hihi Plats för matlagning finns det tillgång till.
Och skydd under fotpinnarna vill vi ha. Axel har jag inget hört om. Men har du så får du ha kvar det.

//Lasse

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
RaceMe skrev:
2135209 Du kan sova på din vanliga plats. :hihi Plats för matlagning finns det tillgång till.
Och skydd under fotpinnarna vill vi ha. Axel har jag inget hört om. Men har du så får du ha kvar det.

//Lasse

Oki doki, då är min plats paxad! :tummenupp :D

Jaha så va det. Jag snattade med lite prylar från köket som får modifieras till skydd.

Ses snart!

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Malmö-motard skrev:
2135601 Jag hade bestämt mig för att åka, men nu sitter jag med gipsad högerhand istllet. :huvet :huvet :död

Fan va surt, det innebär ju att du kommer att få lite sämre varvtider på träningslägret. Men kul att du kommer ändå. Jag vet en liten tjej som fullföljde en ökendeltävling med bruten hand. Och det vet du åxo.

Vad har du gjort med handen egentligen? Lekt med fiddyn, har du gjort en 360 nu? Byt ut bakdämparen mot ett rör så går det nog bättre.

Hur som vi kommer att sakna dig.

//Lasse

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Hoj
ja
RaceMe skrev:
2136455 Fan va surt, det innebär ju att du kommer att få lite sämre varvtider på träningslägret. Men kul att du kommer ändå. Jag vet en liten tjej som fullföljde en ökendeltävling med bruten hand. Och det vet du åxo.

Vad har du gjort med handen egentligen? Lekt med fiddyn, har du gjort en 360 nu? Byt ut bakdämparen mot ett rör så går det nog bättre.

Hur som vi kommer att sakna dig.

//Lasse

Den tjejens inställning är beundransvärd...

Jag var ute och lekte igår med LC4´an på en parkeringsplats när framhjulet släppte. :huvet Nya hojjen kommer snart så jag hoppas tummen läker fort :yoparty

Klarade fiddycirkeln en stund innan vurpan, alltid nåt :) Skall testa köra imorgon, får spel av att inte köra.. men nån bankörning blir det nog inte tyvärr på ett par, tre veckor

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Malmö-motard skrev:
2135601 Jag hade bestämt mig för att åka, men nu sitter jag med gipsad högerhand istllet. :huvet :huvet :död
TERVE grabben synd med näven. jag tror att det var den lilla olje läckan från hojen som ligger bakom??? hoppas vi syns snart ,för valborg i år var jävligt kul .. har lånat ut HUSAN till öken bruden :tuttar för hon ville till dygds läger.den lär inte bli tjej körd iallafall. hälsa thomas å rickard...MVHUSAHARRY :yoparty

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Hoj
ja
husa harry skrev:
2139404 TERVE grabben synd med näven. jag tror att det var den lilla olje läckan från hojen som ligger bakom??? hoppas vi syns snart ,för valborg i år var jävligt kul .. har lånat ut HUSAN till öken bruden :tuttar för hon ville till dygds läger.den lär inte bli tjej körd iallafall. hälsa thomas å rickard...MVHUSAHARRY :yoparty

Jag det var mkt dålig timing... men kan inte skylla på oljeläcket då jag körde med lånad hoj. Valborg var mycket nice ja :) bästa valborg sen man var 14 och festade på hembränt i parken :yoparty

Tjejkörd har fått en helt ny innebörd :) Finns det nåt porrigare än att se en fet hoj komma uuiiiilandes med en blond hårtofs fladdrandes bakom hjälmen?? :hihi

Jag skall förresten nog ha lite grejer av dig när min ekonomi hämtat sig efter nya hojjen :) däckkrängare, uppsamlingskärl & slanglöst på 4 fälgar. Pm´ar om det sen.. när jag skrapat ihop pengar (kan ta ett tag, racing verkar va dyrt :hihi )

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Malmö-motard skrev:
2139902 Jag det var mkt dålig timing... men kan inte skylla på oljeläcket då jag körde med lånad hoj. Valborg var mycket nice ja :) bästa valborg sen man var 14 och festade på hembränt i parken :yoparty

Tjejkörd har fått en helt ny innebörd :) Finns det nåt porrigare än att se en fet hoj komma uuiiiilandes med en blond hårtofs fladdrandes bakom hjälmen?? :hihi

Jag skall förresten nog ha lite grejer av dig när min ekonomi hämtat sig efter nya hojjen :) däckkrängare, uppsamlingskärl & slanglöst på 4 fälgar. Pm´ar om det sen.. när jag skrapat ihop pengar (kan ta ett tag, racing verkar va dyrt :hihi )
Tjena rappen .har 4 däckkrängare på gång .så jag lägger undan en åt dig för när dom är färdiga så ryker dom direkt.och med det slanglösa så går det när som helst.kommer att få 4 uppsättningar av ola efrem i veckan + 2 av dennis eriksson + 3st till som var vid supermoto banan idag,, :hihi ( det går bra nu pengarna rullar in) uppsamlingskärl finns det gått om..... :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Fan va nöjd jag är med helgen, det var riktigt lyckat! :tummenupp

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Kul helg med mkt nyttig träning! :tummenupp

Se så, upp med bilder nu. Jag såg att det fotades en djävla massa. Är det så kan jag nog bidra med serverutrymme för att låta dom ligga ute ett tag.

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Barrett skrev:
2146046 Kul helg med mkt nyttig träning! :tummenupp

Se så, upp med bilder nu. Jag såg att det fotades en djävla massa. Är det så kan jag nog bidra med serverutrymme för att låta dom ligga ute ett tag.
Jag har en på dig då du är på väg att diska på kvällen. Är det den du vill ha ? :hihi

Och en på Andreas då han sitter på en soppadunk och försöker tända grillen :skrämd :)

Jag har lite bilder som jag puttar in så fort jag har tid. Söndagen var ju resa hem. Måndagen gick åt till tvätt och service. I kväll så..... kanske...... Tyvärr är nog de flesta på klubben-för-inbördes-beundran. Men något fastnade du kanske på.

Lägret som sådant är jag skitnöjd med. :tummenupp Jag som rookie lärde mig ofantligt mycket. Att jag sen inte är man nog att omedelbart omsätta det i praktiken är en annan sak. Nu vet jag i alla fall hur jag borde göra och jag tror nog saker och ting kommer att falla på plats vad det lider.

.

Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Spider skrev:
2146469 Jag har en på dig då du är på väg att diska på kvällen. Är det den du vill ha ? :hihi

Diska? Sånt gör väl inte män? Du måste blandat hop mig med ngn annan. Jag åt bara korv med en sämre begangnad morakniv :hihi

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Är det någon som inte har blåsor i händerna?
Första gången jag får det av att åka motard, även första gången jag blivit trött av att åka motard.
En riktigt givande helg.
Tack Andreas!

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Stoffy skrev:
2147124 Är det någon som inte har blåsor i händerna?
Första gången jag får det av att åka motard, även första gången jag blivit trött av att åka motard.
En riktigt givande helg.
Tack Andreas!
Jag har inte blåsor i händerna, inte ens i närheten, men däremot har jag skavsår i arslet. :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati