Stoffy skrev:2147124Är det någon som inte har blåsor i händerna?
Första gången jag får det av att åka motard, även första gången jag blivit trött av att åka motard.
En riktigt givande helg.
Tack Andreas!
Stoffy skrev:2147124Är det någon som inte har blåsor i händerna?
Jo dom har inte varit i samma kaliber som i spanien men känner av dom varje träning. Även på mårnarna när jag vaknar så är högerhanden ofta bortdomnad. Har fått remiss till handkirurgen den 19/6. Hoppas på operation!Jag heter Lasse skrev:2147195Tror att frånvaron av balansaxel kan vara en del av problemet i ditt fall.
Hur går det med domningarna i handen förresten?
då blir du borta resten av året isåf eller? huvudsaken är väl iofs att du får ordning på detStoffy skrev:2149065Jo dom har inte varit i samma kaliber som i spanien men känner av dom varje träning. Även på mårnarna när jag vaknar så är högerhanden ofta bortdomnad. Har fått remiss till handkirurgen den 19/6. Hoppas på operation!
Max tre veckor...tror jag. Dom skär upp handledden och skär isär en muskel för att öka blodflödet. Ett snitt på 5 cm ungefär.blom skrev:2149232då blir du borta resten av året isåf eller? huvudsaken är väl iofs att du får ordning på det
Stoffy skrev:2149065Jo dom har inte varit i samma kaliber som i spanien men känner av dom varje träning. Även på mårnarna när jag vaknar så är högerhanden ofta bortdomnad. Har fått remiss till handkirurgen den 19/6. Hoppas på operation!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|