Träningsrapport Sviestad 090811 eller "vi hade faktiskt tur med vädret"

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Bara 15! :mad:
För övrigt hade jag bara kört i 12 år sist du fick storstryk. S-T-O-R-S-T-R-Y-K!

Okej, 15 år. Med den farten kommer du kanske du vågar ställa upp på race på Gelleråsen om 20-30 år när du kommit under 2.40? *fniss*

Fram till rejset kan du titta på det här och be solgudarna om sol! DARRA om det regnar, DARRA!

[YOUTUBE-ID]4NBESYsCbfc[/YOUTUBE-ID]

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Okej, 15 år. Med den farten kommer du kanske du vågar ställa upp på race på Gelleråsen om 20-30 år när du kommit under 2.40? *fniss*

Fram till rejset kan du titta på det här och be solgudarna om sol! DARRA om det regnar, DARRA!

[YOUTUBE-ID]4NBESYsCbfc[/YOUTUBE-ID]

Är det vad du tänker göra i Esset?

:tuttar

(Det var en riktigt kul resa)

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Hetsa på ni så lovar jag att vinka till er både när jag varvar er, och när jag står på pallen.:arsele

Magnus: Ska inte du komma och leka med oss andra? Det är en fröjd att se när du gungar runt SV:n. Kör du lika hårt med din RS så kan du fan ta hem rubbet.:gnissla

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Hetsa på ni så lovar jag att vinka till er både när jag varvar er, och när jag står på pallen.

Magnus: Ska inte du komma och leka med oss andra? Det är en fröjd att se när du gungar runt SV:n. Kör du lika hårt med din RS så kan du fan ta hem rubbet.

Med den hojen :tungan

Får man provklämma lite?

edit: Leka är kul, skall åka lite på Tisdag och se så den fortfarande fungerar så kan det nog bli så :)

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Hetsa på ni så lovar jag att vinka till er både när jag varvar er, och när jag står på pallen.:arsele

För din del ligger skillnaden mellan framgång och bluddrande nederlag bara tre steg på huvudmunstycke bort. Då blir det inte mer än höga sjuor, sen kallnar däcken och då halkar du ner i åtta-träsket. Vill du att vi ska vinka på nåt speciellt sätt när vi passerar?

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
För din del ligger skillnaden mellan framgång och bluddrande nederlag bara tre steg på huvudmunstycke bort. Då blir det inte mer än höga sjuor, sen kallnar däcken och då halkar du ner i åtta-träsket. Vill du att vi ska vinka på nåt speciellt sätt när vi passerar?

Käre Mattias. Trodde nog du var en av dom sista som tror på myten att det ska vara så svårt att bestycka en räser.
Men visst lugnar det dina tävlingnerver när du ligger där i ditt pojkrum alldeles genomsvettig av nervositet och tänker på bort förklaringar och drömmer om riktiga hojar. ;)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Käre Mattias. Trodde nog du var en av dom sista som tror på myten att det ska vara så svårt att bestycka en räser.
Men visst lugnar det dina tävlingnerver när du ligger där i ditt pojkrum alldeles genomsvettig av nervositet och tänker på bort förklaringar och drömmer om riktiga hojar. ;)

Jag griper efter halmstrån i min jakt på hat och annat som kan höja testosteron- och adrenalinnivån.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Fan hur ni håller på... Jag hade ju precist lyckats borsta bort tankarna om en tvifemti-räser...
Mitt nederlag med hyndan igår gjorde mig sur och förbannad, jag kanske gör något dumt när jag är sur och förbannad... Spontanhandla en 250?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Äh jag är inte feg, jag har bara så många ursäkter för att inte utsätta mig för förnedringen i form av ett B-race så det är ingen idé du försöker.

Återkom nästa år!
Det är ju det som är grejen. Du kan inte vara en förlorare på ett B-race. Alla som tar sig till start är vinnare. Så - iväg och anmäl sig nu.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln