för min del så blir nog det här det roligaste motoråret i mitt liv så här långt
Jag hoppas det, det är du värd.
För egen del så vet jag inte ens själv hur det kommer att bli.
Jag har lovat en vän att ställa upp och hjälpa honom. Så det kommer jag att göra om jag får och han vill. Sen om jag får tid över till annat så kanske det blir några varv för egen del.
Jag har tappat sugen på att köra hoj. Nog bland det tråkigaste som kan hända en. Riktigt frustrerande. Har kvar hojjar, utrustning, bussar, och allt annat. Men har ingen större lust att köra. Man gör det ändå ibland. Så är det. Tyvärr. Behåller allt tillsvidare.
Jag kommer att fortsätta köra när jag får tillfälle. Förr eller senare så kommer förhoppningsvis motivationen tillbaka.
Kanske jag saknade alla mina medtävlare denna säsong som gått. Dom jag rejsade med säsongen 06. Kan inte riktigt komma på vad det är som fattas. När jag började -05 så såg jag fram emot den dagen då jag skulle matcha mitt startnummer. Den dagen är här nu, men det blev inte så kul som jag hade hoppats.
Men eftersom jag inte är så sugen på att köra så lider jag själv inte av detta. Tycker bara det är tråkigt nu när man har skapat sig bra förutsättningar, att man inte längre har någon lust. Jag lägger mitt krut på er andra. Dig Daniel, med flera. Får halta runt i depåerna med Mr Henriksson. Alla vänner man fått dessa år kan man dock inte vara utan.
See you on track soon. Redan på söndag om vädret är bra.