Njaa, men jag skulle göra mycket för grillat.
inga problem jag har ju license to grill
Njaa, men jag skulle göra mycket för grillat.
Hur ser det ut i helgen? Kollade kalendern och där verkade det inte vara någe speciellt inplannerat. Finns det träningsvärd för lördag? Söndag?
När öppnar banan normalt, 10 tiden eller?Är det någon som tänker komma och köra på söndag OM det blir träning?
Lördag utgår jag från att det är körning iaf som jag tolkar Stefans inlägg.
Hade tänkt o komma tills ja såg väderprognosen, regn o åska hela helgen i örebro... Blir till o stanna kvar i värmen på västkusten.Är det någon som tänker komma och köra på söndag OM det blir träning?
Lördag utgår jag från att det är körning iaf som jag tolkar Stefans inlägg.
När öppnar banan normalt, 10 tiden eller?
Kommer gärna på söndag
på tisdag är det möte ute på banan kl 18,30, sprid detta
såg nu att det skulle va möte, vad sas på mötet??, går tydligen inte ut mail längre
Hade jag vetat om det kunde jag skickat kallelse. Det är såklart fritt för vem som helst att skicka mail.
Ni har alla listan i tidigare mail
Men va sjutton, du är ju anmäld till östersund, ångrat dig?Träning på lördag, kl.9-14, jag är träningsledare, så ingen oklarheter angående det men se till att vara där före 10 om ni vill vara säkra på att få köra, jag åker hem om det inte dyker upp någon.
Eftersom det är SM i Östersund samtidigt så är banan i princip rensad på snabba förare som åker runt och stör så det är ett utmärkt tillfälle för nybörjare och andra att prova på lite bankörning, men alla är naturligtvis välkomna.
Ser ut att bli hyffsat väder till helgen så jag hoppas på mycket folk! Kom och kör!
Har ni några funderingar så är det bara att PM:a/ringa, 070-772 78 54.
Jag har ingen lust, för många regnmoln över Östersund på väderkartan för min smak.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|