blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Får man komma och köra hur som när det är träning eller hur går det till?
hur menar du nu?
Får man komma och köra hur som när det är träning eller hur går det till?
hur menar du nu?
Liten rättelse på vad Marcus sa.
Jag kommer finnas på plats, minst på Torsdag, för att erbjuda träning på asfalt med SVEMOs 85cc-cykel som just nu finns på Täby
Vi stänger såklart grusdelen när det är maskiner på plats men asfalten är öppen för ungdomarna.
Vill nån kika eller ännu hellre ta dit någon som vill testa är det toppen
Vilken tid? Jonte brukar vakna framåt 16 tiden.
Åsså plattlandning någonstans vid depåavfartenFörresten. Som jag sa tidigare kör vi bara asfalten eftersom det är maskiner på plats. Här kommer en liten teaser om hur det blir (tagen från Lennartssons blogg)...
Japp, på asfalten !
Må fan ta den som inte håller upp vänsterhanden när de ska in i depån
HAHA.
Men du Barret det där är höger hand. Men lova att jag får vara med när du testar att byta hand
På söndag är det väl körning för ungdomar. Så man inte åker till Linköping i onödan i morgon. Lika bra att fråga det när jag ändå är här.
Vi behöver med andra ord hjälp med lite arbete.J.Hoff skrev:Nu börjar det dra ihop sig till asfalt på supermoto banan!
På måndag 17 aug kommer dom att asfalterar, det blir en sträcka på ca:100m. Målsättningen är att öppna nya slingan så fort det går, därför behöver vi några arbetsdagar där vi kan fixa till det sista inför besiktningen.
Nu på sön Kl 10,00 och sen på Tis 18 aug Kl 17,00. Jag hoppas att vi blir klara på tisdag, blir det inget folk som kommer så får vi vänta 1 vecka till! Frågor J.Hoff 070/6472272....
Vi behöver med andra ord hjälp med lite arbete.
Vi behöver med andra ord hjälp med lite arbete.J.Hoff skrev:Nu ligger asfalten på banan! Det är arbets dag imorgon tisdag, för att sätta upp skyddsnät mm,jag hoppas att vi blir ett gäng så att allt blir klart i morgon, ju fortare vi blir klara ju fortare kommer Martin att besikta, så fort det är klart kan vi öppna den delen av banan.
Tid Kl 17,00 frågor 070/6472272
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |