hahha nån har länkat till SH i inlägget, kan inte nån länka till detta inlägg. Så kan idioterna läsa om sig själva.
Vi vill INTE ha hit idioterna!
hahha nån har länkat till SH i inlägget, kan inte nån länka till detta inlägg. Så kan idioterna läsa om sig själva.
flashback är ett okänsligt forum där alla får tycka precis som de vill, skulle inte lägga för mycket tankekraft o bli uppretad av de flesta inläggen som görs där.ta det med en klackspark o låta det bero....idioter finns överalllt bara o ignorera dem
Vi vill INTE ha hit idioterna!
Här har du en!
Det finns mycket bra och mycket dåligt att läsa på Flashback. Den tråden tillhörde ju bland dom sämre iaf.
Den dagen jag ser nån som sandar, grusar, eller lägger ut andra hinder på vägen för att hindra mc förare så släpper jag alla spärrar och kommer få dessa människor att önska att de aldrig gjort det de höll på med. Mer behöver jag inte säga.
Ursäkta stickan, men du är fortfarande tonåring och utstrålar inte direkt outlawkriminalitet.Du är inte ensam! Jag hade nästan önskat att jag kom på en "sandare" så man fick bonka lite med kolfiberknogarna
Det finns Rasister, Farsister, och sen har vi alla andra idioter som förmodligen glömt vad de själva gjort för oföretter och sitter och slår sig för bröster och kallar andra för knäppjökar denna männskotyp är otäcka kryp.
Ja går man fram till nån med hjälmen kvar på huvudet och frågar vad fan han håller på med så är han nog inte så kaxig, tror inte en dansk skalle med hjälm är spec skön.
Och till sist. Föregå med gott exempel. Stör inte, jävlas inte. Möt dina medmänniskor med ett leende ...
Tror det stavas avundsjuka, alla kan ju inte få mc körkört
Ursäkta stickan, men du är fortfarande tonåring och utstrålar inte direkt outlawkriminalitet.
Och vad fan har det med saken att göra
Känner du mig?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati