trådar försvinner

F/F

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
GSXR-1000 K7
varför försvinner det en massa trådar som jag startat? e det nåt fel på min dator eller? tacksam för svar/fredrik

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
" Du har noll rätt här." står det längst ner på varje sida. Det är bara att ransaka sig själv "Skrev jag något urbota dumt?". Om inte, såg det ut att bli postat? Syntes tråden från början? Isf är det moderatorn för den delen som zonkat ditt inlägg. Händer det inget när du trycker "Skicka svar" har du nåt tjafs i din dator - starta om den.

F/F

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
GSXR-1000 K7
andersbrink skrev:
" Du har noll rätt här." står det längst ner på varje sida. Det är bara att ransaka sig själv "Skrev jag något urbota dumt?". Om inte, såg det ut att bli postat? Syntes tråden från början? Isf är det moderatorn för den delen som zonkat ditt inlägg. Händer det inget när du trycker "Skicka svar" har du nåt tjafs i din dator - starta om den.

nej jag har inte skrivit något dumt skrev sist om mitt projekt i streetfighter forumet och det kom en massor av svar men nu hittar jag den inte men om jag söker på medlemar och går in på mig så hittar jag den bland inlagda trådar.

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
PULVER skrev:
varför försvinner det en massa trådar som jag startat? e det nåt fel på min dator eller? tacksam för svar/fredrik

Det är ett av de otaliga mystiska fenomen som existerar här på sporthoj...var kommer alla dessa moppfuckon ifrån, vem är det som startar alla flejmbaites, varför är mattias så grining, vem är tjejen på masonits avatarbild, vad är det som har växt fram på swedies haka, är det smittsamt? :va Mysterierna hopar sig, ring Mulder & Scully!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO