Seriöst, det kan väl inte vara kul att ha en livedvd med en teknogrupp? (Nu gissar och antar jag bara att det är tekno eller liknande)Starstriker skrev:Tiesto in concert 2004b![]()
Lite RIKTIG musik
Seriöst, det kan väl inte vara kul att ha en livedvd med en teknogrupp? (Nu gissar och antar jag bara att det är tekno eller liknande)Starstriker skrev:Tiesto in concert 2004b![]()
Lite RIKTIG musik
honkiie skrev:Seriöst, det kan väl inte vara kul att ha en livedvd med en teknogrupp? (Nu gissar och antar jag bara att det är tekno eller liknande)
Vad kallar du det för förnånting då? Det funkar väl på samma sak som rock, pop, klassiskt?Zee skrev:Jesss! Det är tekno! Sånn dära elektronisk musik tekno duvet.
Och måste man inte knarka för att gilla tekno?
(Fan, har inte hört ordet "tekno" på 100 år känns det som)
honkiie skrev:Vad kallar du det för förnånting då? Det funkar väl på samma sak som rock, pop, klassiskt?
Btw: Svara på frågan också![]()
hållundan skrev:Om man ska hitta någon DVD-spelning som passar morsan+farsan då? A'la Stones eller något åt det hållet?
Har "fått tag i" Rock'n'Roll Cirkus med Stones från 1968, den var skön som fan. Fler tips?
Möjligt att det är en generalisering men det är ju som att bli förvånad över att någon kallar metallica för hårdrock när det helt klart är thrash metalZee skrev:Jag roas lite av sånna där grova generaliseringar... Nevermind.![]()
honkiie skrev:Seriöst, det kan väl inte vara kul att ha en livedvd med en teknogrupp? (Nu gissar och antar jag bara att det är tekno eller liknande)
Starstriker skrev:Och seriöst så får du ut musiken i Digital 5.1. Najs!
Zee skrev:Två musik-DVDer som har riktigt bra ljud är:
-Depeche Mode - A night in Paris
-Norah Jones - Live in New Orleans (tror jag)
Också bra:
Metallica - Live at Rock am Ring
Rammstein - (kommer inte ihåg titeln)
(scheise, mein backspacetangente has ausgeballen goddammit)
Angående year and a half så blir man ju bara förbannad på newstedt när han går omkring med håret uppsatt, det var då jag såg den filmen som jag verkligen började hata honom.Stromberget skrev:För er som snacka om metallica konserter..
1. Cunning stunts
2. S&M
3. One and a half year with metallica ( mer dokumentär typ, man får följa med under tiden i studion när dom spelar in "svarta" skivan och sen när dom drar på turne, det är 80% backstage å 20% på scenen) den e grymmmmmm!!!![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |