Tråden för de nattaktiva!

Merovingian

Guest
Hur är det att ligga med en kille? Alltid undrat. Eftersom du haft både och :rofl

Ja, så kan man ju tolka det om man ska vara putslustig. :)

Jag syftar mer på att jag har haft tjejer som haft pinsamt låg sexdrift och andra tjejer som man direkt sagt nej till av ren oro för lemmens hälsa.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Ja jag är ju tydligen den största raggaren på detta ställe säger folk...:va

Ingen är avundsjuk på raggare. :rofl

800px-two_genuine_raggare_at_power_big_meet_2005.jpg

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Ja, så kan man ju tolka det om man ska vara putslustig. :)

Jag syftar mer på att jag har haft tjejer som haft pinsamt låg sexdrift och andra tjejer som man direkt sagt nej till av ren oro för lemmens hälsa.

Haha det är klart jag förstod det. Ja visst har man dragit över en å annan som haft tron att man tänder på döda ting. Helt meningslöst när man får hålla i tjejen för att inte jucka ur hela tiden.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja jag är ju tydligen den största raggaren på detta ställe säger folk...:va

Det har jag då aldrig märkt av, vem säger så?:D

Mig har du minsann inte raggat på, fyfan:(

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det har jag då aldrig märkt av, vem säger så?:D

Mig har du minsann inte raggat på, fyfan:(

Jag vet inte, jag har hört det från vissa andra här som sagt att vissa säger som så...
Dig har ja väl raggat satan på, har väl dig på msn säkert tillome :va

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jag vet inte, jag har hört det från vissa andra här som sagt att vissa säger som så...

Ragga gör kräk och människor utan genetiskt bildning.

Själv övertalar man

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Haha det är klart jag förstod det. Ja visst har man dragit över en å annan som haft tron att man tänder på döda ting. Helt meningslöst när man får hålla i tjejen för att inte jucka ur hela tiden.

Ni kan ju inte ha varit för kräsna när ni har dragit hem "offret" :rofl Ligga som en dö sill? Hmm, inte riktigt så det ska gå till :D

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Kroatien är :tummenupp Fina bergsvägar (smala som attan, be om att inte få möte :gnissla ) Men undvika Pula och kör längre söderut isf, god mat, mängder med frukt och grönt på de lokala marknaderna, gott vin. Det går att ta katamaranen över till Venedig från Pula. Har inget ont att säga om landet :)
Vågar man åka taxi eller är man tvungen att transportera sig själv? Ser dock trevligt ut och folk som som varit där verkar endast ha bra saker att säga.

Dock ska man tydligen akta sig för barer med glädjeflickor.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Haha, ok:D

Sant, glöm vad jag sa:hihi :slicka

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Bonneville. fyfan, erkänn att du gillar brudar med 80-talsfrissa och ZveN-JörGenZZZZZZZZzzzzzz

Efter en 80-tals fest för några månader sen så kan jag med 100% ärlighet säga...JA FY HELVETE! 80-talet med en liten 2000-tals tvist tänder jag satan på.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Ni kan ju inte ha varit för kräsna när ni har dragit hem "offret" :rofl Ligga som en dö sill? Hmm, inte riktigt så det ska gå till :D

Man borde ju ha insett lite när man såg hur dansmovsen såg ut. Är man vid sina sinnes fulla bruk så är det ganska avtändande med någon som ser ut som C3P0 på dansgolvet

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping