Anndreeaas
otursfågeln
Haha, när jag var i Thailand och tränade thaiboxning var vi ute en kväll. En brud stod på en pelare och dansade. Hipps vipps har polaren hela sin arm i hennes geggveck typ.
*asg*!
Haha, när jag var i Thailand och tränade thaiboxning var vi ute en kväll. En brud stod på en pelare och dansade. Hipps vipps har polaren hela sin arm i hennes geggveck typ.
Stora som du då, din asexuelle fan?
Hur är det att ligga med en kille? Alltid undrat. Eftersom du haft både och
Ja jag är ju tydligen den största raggaren på detta ställe säger folk...
på grillfest så grillade alla killarna i inget annat än förkläde, inklusive mig som stod och torrjucka med en fin brunett
tyst manglan! annars blir de ingen mer kickboxning!
på grillfest så grillade alla killarna i inget annat än förkläde, inklusive mig som stod och torrjucka med en fin brunett
tyst manglan! annars blir de ingen mer kickboxning!
Ja, så kan man ju tolka det om man ska vara putslustig.
Jag syftar mer på att jag har haft tjejer som haft pinsamt låg sexdrift och andra tjejer som man direkt sagt nej till av ren oro för lemmens hälsa.
Ingen är avundsjuk på raggare.
Ja jag är ju tydligen den största raggaren på detta ställe säger folk...
Jag är inte den typen av raggare... ja finåker Bonneville =)
O snart har ja en fet fin cheva pickup...
Det har jag då aldrig märkt av, vem säger så?
Mig har du minsann inte raggat på, fyfan
jo sant.. men om ja bränner mig kan ju manglan pussa med sin STORA KÄFT!Är det inte risk att man grillar fel korv då?
Och det bestämmer du? Bring it on plutten! Äter ju fjunisar som dig till frukost!
Jag vet inte, jag har hört det från vissa andra här som sagt att vissa säger som så...
Dig har ja väl raggat satan på, har väl dig på msn säkert tillome
Haha det är klart jag förstod det. Ja visst har man dragit över en å annan som haft tron att man tänder på döda ting. Helt meningslöst när man får hålla i tjejen för att inte jucka ur hela tiden.
Vågar man åka taxi eller är man tvungen att transportera sig själv? Ser dock trevligt ut och folk som som varit där verkar endast ha bra saker att säga.Kroatien är Fina bergsvägar (smala som attan, be om att inte få möte ) Men undvika Pula och kör längre söderut isf, god mat, mängder med frukt och grönt på de lokala marknaderna, gott vin. Det går att ta katamaranen över till Venedig från Pula. Har inget ont att säga om landet
Jag vet inte, jag har hört det från vissa andra här som sagt att vissa säger som så...
Dig har ja väl raggat satan på, har väl dig på msn säkert tillome
Bonneville. fyfan, erkänn att du gillar brudar med 80-talsfrissa och ZveN-JörGenZZZZZZZZzzzzzz
jo sant.. men om ja bränner mig kan ju manglan pussa med sin STORA KÄFT!
Ni kan ju inte ha varit för kräsna när ni har dragit hem "offret" Ligga som en dö sill? Hmm, inte riktigt så det ska gå till
Det behövs ingen stor käft för att pussa på den
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari