Tråden för de nattaktiva!

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Go kväll! :)

Jag såg oxå den, tycker inte programledaren passar alls. Hon blir ju generad av allt. :va Tur hon e mulatt så man inte ser hur röd hon egentligen blir.

Får ja på flabben för ja sa d nu? Inte menat som något rasistiskt alls, utan att mörkhyade inte rodnar.

Jo, jag håller med, hon e rätt kass o blir generad av allt. Annars tycker jag de dokumentärerna är rätt underhållande och Olle, ja han är ju kult:)

Vad handlade dokumentären om!!!!!!!

Om, orgasmer o onanister:tungan

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej Bushido, här e det fint, njuter av att jag e ledig hela veckan:D

Fick mig några goa skratt för några timmar sedan då jag såg på Fråga Olle Dokumentären, var det ngn mer än jag som såg på det programmet ikväll?

Själv är jag arbetslös och därmed ledig mer eller mindre hela tiden:tungan

Nix, inte jag iallafall.

Vad handlade dokumentären om!!!!!!!

Är det fråga olle så handlar det oftast om sexrelaterade saker...

Edit: SheDevil var snabbare.

Om, orgasmer o onanister:tungan

Brukar inte de programmen börja först för 45 min sedan?:va :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Arbetslös, usch, fattigt o jävligt......

Fyfan ja...:död Och inte verkar det finnas någon bättring heller, det finns fan inga jobb längre:huvet De man hör av sig till och lämnar CV till hör inte av sig, och alla andra säger redan från början att de redan har all hjälp de behöver... Vafan, var ska man bli av liksom?:va Jag har ju aldrig jobbat förr så jag har inte rätt till A-kassa eller nånting... Är ju tur att man har föräldrar som stöttar en lite ekonomiskt iallafall, annars hade jag fan dött vid det här laget...:näsblod Men visst, man har inte råd att unna sig nåt så särskilt kul är det inte...

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Fyfan ja...:död Och inte verkar det finnas någon bättring heller, det finns fan inga jobb längre:huvet De man hör av sig till och lämnar CV till hör inte av sig, och alla andra säger redan från början att de redan har all hjälp de behöver... Vafan, var ska man bli av liksom?:va Jag har ju aldrig jobbat förr så jag har inte rätt till A-kassa eller nånting... Är ju tur att man har föräldrar som stöttar en lite ekonomiskt iallafall, annars hade jag fan dött vid det här laget...:näsblod Men visst, man har inte råd att unna sig nåt så särskilt kul är det inte...

Starta eget kanske.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Hur gör man det? Och vad skulle jag göra?:va Har ju ingen arbetsförberedande utbildning, bara gymnasial naturvetenskaplig utbildning...

Don´t fear google,
google is your friend.

Hur gör man det? Och vad skulle jag göra?:va Har ju ingen arbetsförberedande utbildning, bara gymnasial naturvetenskaplig utbildning...

en kompis till mig som jobbar som aupair o usa sa att hon sålde sina använda trosor o känade rätt bra på det. du kanske skulle testa nått sånt.

Finns säkert nån pervers sate som vill ha dina smått gulfläckiga y-frontare med lite bromsspår i. :tummenupp

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Don´t fear google,
google is your friend.

en kompis till mig som jobbar som aupair o usa sa att hon sålde sina använda trosor o känade rätt bra på det. du kanske skulle testa nått sånt.

Finns säkert nån pervers sate som vill ha dina smått gulfläckiga y-frontare med lite bromsspår i. :tummenupp

Nu menade jag inte det rent praktiska i att starta upp ett företag utan snarare vad jag skulle göra... Och sälja använda kallingar känns inte som ett alternativ nej:gnissla Fler förslag?

Nej, nu är det nog dags att sova... Godnatt alla nattsuddare, hörs om ett dygn!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hallå allihop! Hur står det till? Med 280 folk online så borde det vara ett jävla drag här i tråden, emn så verkar ju inte vara fallet:gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
tror fan ja ska skita i dehär, de kommer knappast ut några fler annonser på hojar ikväll o ja skulle vilja upp o bygga ett däckställ till garaget imorrn.

Niiite

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Ahhh, gick av sista passet för en timme sedan. Nu är man ledig till klockan 15:45 på måndag :)

Har unnat mig en burk majs och ett glas saft :3freak

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...