Tråden för de nattaktiva!

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
brudar föredrar dom med sporthoj?

Vadå sporthoj? Du åker ju en hag... Sorry, Cagiva 2-taktad 125:a :arsele.

Fan sitter uppe och är nervös över imorgon (uppskriving), Känns som man kommer kugga igen.

Och att det är så JÄVLA VARMT!!! Fan i helvetet ursäkta jag tror jag svor i värmen här nere.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
går mkt friskare än din xlr 125 :tummenupp

Haha :D. Har ju dock två (2) :tuttar

En som är i original skick som har bara några små fjuttiga repor som knappt märks på tanken.

Den andre dock vibrerar och har bula i tanken och repor på bak kåpor och alla blinkers sitter med eltajp som jag råkade sparka av när jag hoppa på den andre :rolleyes:.

Hah... "Övningskörde" (glömde farsan hemma dock) idag och åkte i ett väggupp på stan... Det small till om hojjen och jag trode jag tappade bak fjädringen :banana.

Kan fixa lite bilder på dem om du vill :). Så får du se skick skillnaden på dem :D.

Notera också att jag inte har gjort någon buckla eller repa. (Än)

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Haha :D. Har ju dock två (2) :tuttar

En som är i original skick som har bara några små fjuttiga repor som knappt märks på tanken.

Den andre dock vibrerar och har bula i tanken och repor på bak kåpor och alla blinkers sitter med eltajp som jag råkade sparka av när jag hoppa på den andre :rolleyes:.

Hah... "Övningskörde" (glömde farsan hemma dock) idag och åkte i ett väggupp på stan... Det small till om hojjen och jag trode jag tappade bak fjädringen :banana.

Kan fixa lite bilder på dem om du vill :). Så får du se skick skillnaden på dem :D.

Notera också att jag inte har gjort någon buckla eller repa. (Än)

hahaha min e repad och sprucken på nedre högerkåpan :hihi

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
:tummenupp

Det är bra. Kan ju inte åka runt på en fläckfri hojj. Då har man ju ingen historia :tuttar.

Du vill inte köpa dem? :Bugar.

Köpte dem ju till "Övningskörning" med farsan men han vill ju aldrig med ut längre... Jao då jag var och åkte 6 mil själv för nån dag sen och kom hem och sa det att jag jagat Vildsvin över en åker dock :blah. Då jäklar ville han mä sörru :tuttar

EDIT (02:07): Nu om 12 timmar sitter (SKA) man i Linköping och ska skriva upp IGEN! :huvet

Vill ju ha en Varadero V-twinnare :)

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
bassa pamela andersson sen kan jag dö lyckligt!

Fyfan vad lätt road du är då? Den hade man ju inte rört med lång pinne för pengar ju! :D Fyfan

Baaahh! Kom nyss hem från en övningstur :) Hur kul som helst. Något som är mindre kul är att komma hem till en svartsjuk pojkvän som är så sur så han flyger genom taket snart..

Skaffa bättre gubbe. :fakta

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Fyfan vad lätt road du är då? Den hade man ju inte rört med lång pinne för pengar ju! :D Fyfan

http://www.whatsleftofmyhead.com/wp-content/uploads/2010/03/Pamela-Anderson.jpg

Jag skulle hålla avstånd :7peta :glömdet

Kan ju inte sova på grund av det är så kladdigt i sängen. OCH NEJ JAG HAR INTE KISSAT/BAJJAT det är svettigt.

Föresten era brevlådor fick jag slänga. Hade ingen användning av dem när de råkade hänga med mig på hem vägen. Såg att jag redan hade en (1).

Skaff dig en gubbe som kan hantera din(a långa turer) otrog... Oops, Jag menade MC åkning :fyllisar.

Skämt om otroheten :tungan om det inte är sant :banana:fyllisar

Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Menare, sönderopererade gamla tanter kan man klara sig utan!
Tar vilken normal tjejj som hellst över "det där", alla dagar i veckan. :)

Håller med till 110%+

Den där Andreas måste vara knasig... Han har nog inte alla kameler hemma. :dummer:smasha

Nää dags för lägg dags. Måste ju vara vaken imorgon... Har ju uppskrivning. Vi möts nog på vägarna :tuttar.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
tjohej i stugan!

Var ute 9,99 mil idag :hihi

körde på dom bästa vägarna jag kört på änsålänge :) riktigt nice var de vid naturreservatet!

vad gör alla?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Åskar på horisonten :p

Eloge till dig som orkar. Jag är spy trött på bilar nu.

Jao, lite trött på rost i ögonen jag med faktiskt, bilen har stått halvt isärplockad rätt länge nu. Har haft annat för mig, massor med festande. Men är nog dags att göra ett ryck nu, speciellt när hojjen också är isär och får kylaren svetsad... :gnissla

Ska minsann lyfta i sexan i helgen så den kan bli körklar sen! :)

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Go kväll alla söta! Nu e d dags att krama lakanet. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:krama?

Ursh ja, låter allt för varmt, får sova näck på gräsmattan istället tror jag. :näsblod

har tagit bort duntäcket o har bara ett lakan att krama nu. varmt o skönt är det, dock har d varit lite svalare idag. gillar inte.

hoppas någon av dina grannflickor tar en bild :tungan :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...