Tråden för de nattaktiva!

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Lingonskogen.

Nej men fan, väktaryrket suger.
Gå runt själv o känna på dörrar, stressa arslet av sig för o hinna med allt man ska göra.
Med vissa undantag, här jobbar man inte direkt ihjäl sig sålänge det inte händer nåt speciellt.

Vart är du? Kan ta hojen dit och köra omkring lite. Så du har något att göra. Hehe. Eller smyga upp dit och knacka på fönstren.

Hundförare är nog roligare kanske.

Ibland blir folk lite blinda när de varit ensamma för länge tror jag.

Visst kan det vara så.
Men ibland kan det bli bra också. Jag och min fru har varit i hop i hela 6år nu.
Villa, snart vovve, Volvo samt unge har vi skaffat. Och ett A-kort till mig då:D

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vart är du? Kan ta hojen dit och köra omkring lite. Så du har något att göra. Hehe. Eller smyga upp dit och knacka på fönstren.

Hundförare är nog roligare kanske.

Heh, de säger ja inte :D
Jag sitter o kikar på en korsning där det passerar mängder av hojåkare när det är fint väder kan jag säga :p

Hunden jag hade är väktarhund, jag skulle aldrig få för mig att bli hundförare.
Sånt jävla jobb man får lägga ner för att sen göra skitgörat i stort sett, gå runt där ingen annan människa sätter foten är ingen höjdare.
På vintern innebär det mängder av snö att pulsa igenom o på sommaren mängder av gräs o skit.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Men lille söta vännen. Nu har du varit ute bland ugglorna igen... Har inte den blekaste vad du snackar om?

Ne de e ju de ja menar, du har ju bitt blind.

Har inga gränser :D

Man fick ju berätta för honom att hans nuvarande tjej var förtjust i honom innan han fattade läget :rofl

ääh shut up, inte så jävla lätt o fatta sånt själv alla gånger :D
Men se hur braaa de bidde för mig!

O se hur "bra" de bidde för dig när du gjorde som jag sa o fråga tränarn rätt ut som jag sa, då kunde du direkt gå vidare o hitta en "bättre" istället för o gå o tråna efter nåt du inte får.

Last edited:

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Heh, de säger ja inte :D
Jag sitter o kikar på en korsning där det passerar mängder av hojåkare när det är fint väder kan jag säga :p

Öfalla? Där man kör över grusvägen för att ta sig mot den sidan där grusgropen ligger?:D

"Du är ju blind" Ska du poängtera mitt hälsotillstånd så gör det korrekt! Tillägger att jag även hör dåligt rakt fram. Orsaken är att foliehatten sitter snett! :rolleyes:

Skulle inte damen gå och sova?:confused:

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping