Tråden för de nattaktiva!

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Mupp polisen är,

Själv så stod dom och bländade mig med heljuset när jag kom hem till byn i natt. Jag slog på mina helljus och blinkade lite på dom.
Men dom verkade inte förstå något.

För vems intresse egentligen? :tungan

:hihi

Jag har funnits här i några månader, blev med pojkvän först i lördags :D

Hehe iofs. :va
Men det är bara en fas du går igenom. Sedan blir det lika tråkigt som det alltid har varit.

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Återigen... Det skulle du sagt när du var efterbliven i diket.

Slut på ord :gnissla.

Vill du bygga en hjälmlampa åt mig också? PLS!!! Om du har vägarna förbi Boxholm kan du ju släppa av den åt mej :) å få pengar i handen direkt :tummenupp.

Kan du inte dra 2st kablar själv från ett extraljus?
Det största jobbet är ju att dra elen på hojen :D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Själv så stod dom och bländade mig med heljuset när jag kom hem till byn i natt. Jag slog på mina helljus och blinkade lite på dom.

Hehe iofs. :va
Men det är bara en fas du går igenom. Sedan blir det lika tråkigt som det alltid har varit.

En permanent fas... Känner mig själv, det är grabbarna som kroknar först! :D:tuttar

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
hahahahahah! uggla som blev påkör:hihi

blev knivhuggen i vintras av en neger, blev ett "fleshwound" så tog bandage sen när vi var polisen... "hmm..okeej.. hur såg han ut?" "han var en blatte " "hm.. aa.. utländksk?"
"jaa." "ah.. vad gjorde han?" "stack en kniv i mitt lår" "hm.. ja.. och var hände detta?" "lund tågstation" "hm.. okej.. vi kollar in på de"

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R

De(Mr. Blue potatoe pig) bländade farsan och mig när han å jag var påväg in till Mjölby på 32:an. Vi blinka tbx. :va De bara fortsatte åka in till Boxholm sen mötte vi de igen :va. Förstog inte vad de höll på med. Tycker dom det är roligt att blinka med helljusen eller blinkar de med de istället för att de inte får använda blåljusen så ofta?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Det är ju lampan jag är åt... Inte kablarna. Men hur vet man att generatorn kommer klara det?

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Hänger på dig (I dubbelbemärkelse! :D)

Jaha ja. Nää men jag kan ju släppa av henne nästa Fredag i Jönköping. Åker nog förbi då. Så plockar jag upp henne på Måndagen igen.

Det är ju lampan jag är åt... Inte kablarna. Men hur vet man att generatorn kommer klara det?

Jula 299:- för 2st. Bara sööööööpa!
Det märks väl :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mupp polisen är, var på väg hem och såg en uggla på vägen. Slog runt med bilen och visst där satt den stackaren påkörd. Ringde 118118 efter 5 min i kö(aldrig varit med om det innan) gav jag upp och ringde nästa, samma där.
Orkade inte så ringde 112 tanten vart lite grinig att jag ringde för en uggla, hon kopplade mig vidare dock till lokala stationen.
Pratar med en tjej som dock var trevlig i början. Sen sa hon att ingen kunde ta hand om den innan kl8 och hon sa att jag skulle ta hand om den eller låta den vara.
Båda förslagen enligt mig var kassa, så sa att jag att jag slänger den i bilen och dumpar den hos polisen.
Nej det kan du inte vi kan inte ta hand om något sådant ärende. Nehe då får jag väl råka köra över den (fridlyst). Ja du gör väl som du vill sa den nu bittra tanten ca 10min senare. Vart förbannad tog in saken i bilen och gasade till stationen.

Väl där ringde vi på klockan och efter ett tag kom ett par poliser ut och frågade vad vi ville. Lite tjat och hade ställt den utanför dörren så hade de inget val än att ta hand om den.

Tjatar man på dem ett tag och gör de sura så föreslår polisen att man mer eller mindre ska avliva den. Ska ringa och tjata på dem senare idag och se hur det ggick för den stackaren.

Vilka lirare, uppmana någon att avrätta en fridlyst uggla...:dummer

Gött att du är på dem, det ska de ha.

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Jaha. Vart blir det fest någonstans nästa helg då ( i Skåne alltså)?

Eslöv? Sitta på en åker och dricka öl och panga lite hagelbössa.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jaha ja. Nää men jag kan ju släppa av henne nästa Fredag i Jönköping. Åker nog förbi då. Så plockar jag upp henne på Måndagen igen.

Men vill ju inte slå ut generatorn :/. Går det mäta på nått sätt hur mycket den klarar eller nått? Kanske ska ringa nån honda verkstad och fråga imorrn... Har ju ingen handbok till hyndorna.

Nån som ville bli vänn med mig på Tuben och hittade i hans uppladdningar detta.

[YOUTUBE-ID]opugf0HeBe0[/YOUTUBE-ID]

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N

Så att du får ha all kvalitéstid med svärföräldrarna? Skulle inte tro så :D

Men gräv lite i minnesbanken och gör på samma sätt som när ni var nykära?

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Usch hatar den här låten!

[YOUTUBE-ID]RFzyYYZsxGc[/YOUTUBE-ID]

En fd arbetskompis spelade alltid den här jävla låten i bilverkstaden där jag jobbade förut:huvet:huvet:huvet:huvet

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Så att du får ha all kvalitéstid med svärföräldrarna? Skulle inte tro så :D

Eller nyktra?

Usch hatar den här låten!

[YOUTUBE-ID]RFzyYYZsxGc[/YOUTUBE-ID]

En fd arbetskompis spelade alltid den här jävla låten i bilverkstaden där jag jobbade förut:huvet:huvet:huvet:huvet

Den va längesen man hörde och jag är lika läss på den än :mad:

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23

Det var lättare då. Då kom hon bara ihåg hur hennes fd hade gjort (hon hade varit förlovad med en annan tjej i 3år innan mig:tummenupp).
Så då var allting nytt och spännande för henne :D

[YOUTUBE-ID]buXJlBd3Mf8[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet