Tråden för de nattaktiva!

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Helskägg kan jag inte få, hur gärna jag än skulle vilja...:( Har ganska mesiga polisonger, men ett ännu större problem är att jag har i stort sett noll skäggväxt mellan polissarna och runtom själva munnen:näsblod Det är tydligen ett ganska franskt skägg jag har har jag fått höra:D jag ha

Haha exakt som jag har då alltså:yoparty

Edit: Kollade mig i spegeln. Nästan i alla fall. mellan polisong samt skägg har jag inget mellanrum. Men vid munnen där är det sämre:D

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Helskägg kan jag inte få, hur gärna jag än skulle vilja...:( Har ganska mesiga polisonger, men ett ännu större problem är att jag har i stort sett noll skäggväxt mellan polissarna och runtom själva munnen:näsblod Det är tydligen ett ganska franskt skägg jag har har jag fått höra:D jag ha

Pics or it didn't happen;

Stiligaste bilden ever för övrigt... :död

Bifogat

• bild(3).JPG
    bild(3).JPG
    84.2 KB · Visningar: 24

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Duncan är en konung.

Men du är fortfarande skäggig :hihi

Så du känner till honom?:tummenupp

Duncan är fan en av vår tids största pipers... Jävla tragiskt att han skulle gå och ta livet av sig...:(

Ja, vafan ska jag göra åt det då?:va Jag rakar mig tillräckligt ofta för att hålla det någorlunda i schack. Är du inte skäggig då eller vad?:D

Haha exakt som jag har då alltså:yoparty

Edit: Kollade mig i spegeln. Nästan i alla fall. mellan polisong samt skägg har jag inget mellanrum. Men vid munnen där är det sämre:D

Bilda klubb!:yoparty

Haha, key:D Jag har ändå någon cm mellan hakskägget och pollisarna...:va

Sen har jag en ganska tunnfärgad liten mustasch, en lika tunn liten tofs under underläppen och sen kolsvart jävla stålull på hakan:näsblod

Jag sliter ut mina rakblad snabbare än min tjej gör, och hon rakar för fan både ben och under armarna och fan vet var:D

Pics or it didn't happen;

Stiligaste bilden ever för övrigt... :död

Ska leta, men fan vet om jag hittar nåt... Är inte mycket för egopix:D

Kovlt, sånt vill jag ha!:D

Last edited:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Ska leta, men fan vet om jag hittar nåt... Är inte mycket för egopix:D

Kovlt, sånt vill jag ha!:D

Var mest att jag snackade om skägg utan visa bild själv, så kan man inte göra! :D

Tackar, tog bilden mest för någon sa at jag såg ut som den onda nissen i Sonic i dem brillorna.

caption61brp6.jpg

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Brukar alltid ha skurkstubb jag. :)

Edit: för lat för att undvika det då....

Jag sliter ut mina rakblad snabbare än min tjej gör, och hon rakar för fan både ben och under armarna och fan vet var:D

Hahah, brukar inte kunna raka hela ansiktet klart innan bladet är dött heller. :D

(skitgrejjer det där....)

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Haha, key:D Jag har ändå någon cm mellan hakskägget och pollisarna...:va

Sen har jag en ganska tunnfärgad liten mustasch, en lika tunn liten tofs under underläppen och sen kolsvart jävla stålull på hakan:näsblod

Så här ser det ungefär ut på mig. Dock inte krulligt. Utan bara för att visa hur det växer.

Bifogat

• skägg.jpg
    skägg.jpg
    100.1 KB · Visningar: 20

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja va bra. Trodde jag var själv med detta. :tummenupp

Nejdå för fan, det är du och jag och frankrike:D

Jag tänkte säga fransmännen först, men sen kom jag på att brudarna där fan är lika håriga och ändrade det:näsblod

Var mest att jag snackade om skägg utan visa bild själv, så kan man inte göra! :D

Tackar, tog bilden mest för någon sa at jag såg ut som den onda nissen i Sonic i dem brillorna.

caption61brp6.jpg

Det var lite likt faktiskt!

Snälla spara ihop en sån mustasch och sy dig en dräkt!:rofl

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Nejdå för fan, det är du och jag och frankrike:D

Jag tänkte säga fransmännen först, men sen kom jag på att brudarna där fan är lika håriga och ändrade det:näsblod

Hehehe..
Iofs Fraden är ju förkortning för France och Sweden tillsammans:p
Är ju en gammal "klan" från början utav 2000-talet som jag + en kille ifrån Frankrike startade. Dock så blev vi bara max 3st medlemmar. Men jag har tagit namnet vidare i alla fall:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Brukar alltid ha skurkstubb jag. :)

Edit: för lat för att undvika det då....

Hahah, brukar inte kunna raka hela ansiktet klart innan bladet är dött heller. :D

(skitgrejjer det där....)

Jag brukar försöka undvika att låta det gå mer än ett dygn mellan rakningarna, för om jag gör det så är det fan svårt på riktigt att raka sig sen:näsblod Bladet liksom fastnar i stubben och det går trögt och gör ont, så man får raka sig i flera omgångar (först med håren och sen mot) för att komma igenom:D

Ja, jävla skitkvalle... Ska fan köpa rakkniv:yoparty

Hehehe..
Iofs Fraden är ju förkortning för France och Sweden tillsammans:p
Är ju en gammal "klan" från början utav 2000-talet som jag + en kille ifrån Frankrike startade. Dock så blev vi bara max 3st medlemmar. Men jag har tagit namnet vidare i alla fall:D

Haha, ballt:D Så är du halvras eller vad?:D Franska tjejer är håriga, det måste du hålla med om:fakta

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Nej. Jag är 25% finsk resten Svensk.
Var en kompis som är fransk, och som bor i Frankrike som jag startade "klanen" med.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag brukar försöka undvika att låta det gå mer än ett dygn mellan rakningarna, för om jag gör det så är det fan svårt på riktigt att raka sig sen:näsblod Bladet liksom fastnar i stubben och det går trögt och gör ont, så man får raka sig i flera omgångar (först med håren och sen mot) för att komma igenom:D

Ja, jävla skitkvalle... Ska fan köpa rakkniv:yoparty

Jao, det problemet har jag med, men brukar ändå spara på det. Har hellre ont än rakar mig så ofta. :)

Sen skär man sig så föbannat med. :huvet

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Sen skär man sig så föbannat med. :huvet

Då är det dåliga blad. Ett tips är att först använda en trimmer eller liknande. Och sedan gå på med rakblad. Så gör jag och det fungerar utmärkt.

Nej. Nu går jag och lägger mig framför tvn en stund.
I morgon tar jag hojen till jobbet (jobbar bara 5timmar), och sedan blir det mörkerkörning ett par timmar natten till Lördagen :yoparty.
Har längtat ända sedan jag byggde klart mitt hjälmljus.

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
fan vad jag än gör så blir inte mina redigerade filmer i 720p på tuben. filmat med en go pro hero och filmat i 720 60fps.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping