Tråden för de nattaktiva!

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Fraden har rätt fjunis, shrek är underbar:fakta

Visst är filmer rätt mycket om pengar numera, det gäller att spotta ur sig underhållning på löpande band för att tjäna mer och mer och mer... Men det görs fortfarande kvalitetsfilmer ändå, och antagligen fler per år än förr. Det är bara det att de numera "blandas upp" med en massa skitfilmer också. Men de bra filmerna är fortfarande bra, blivande klassiker:)

Wall-E exempelvis:yoparty

cars var också okej

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Wall-E är väll sådär... Cars(Bilar) är ju ganska sevärd.

Pingu är sevärt :D
[YOUTUBE-ID]sJKrvEIFMuc&feature[/YOUTUBE-ID]

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Cars blev en ren besvikelse för mig.

Jag gick och väntade i flera år på den filmen. När den äntligen kom ut så var den knappt rolig alls.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har jag inte sett. Sevärd?

Mycket!

Handlingen i filmen är väl sådär, de höll den enkel för att barn ska uppskatta den. Men rollfigurerna och "skådespeleriet" är klockrent, fruktansvärt underhållande att titta på:D Se den, du kommer garva som en dåre!:tummenupp Det gjorde min far:D

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Mycket!

Handlingen i filmen är väl sådär, de höll den enkel för att barn ska uppskatta den. Men rollfigurerna och "skådespeleriet" är klockrent, fruktansvärt underhållande att titta på:D Se den, du kommer garva som en dåre!:tummenupp Det gjorde min far:D

men man får ju förklara lite, tex den vita roboten är rätt svårfattad

fast kaptenen e skoj :hihi

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Cars blev en ren besvikelse för mig.

Jag gick och väntade i flera år på den filmen. När den äntligen kom ut så var den knappt rolig alls.

Rolig var den väll inte men...

Kick-Ass är ju bra på något sätt. Ny film. Till och med Far min fastnade för den. Så då måste det vara nått speciellt med den filmen :/

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
men man får ju förklara lite, tex den vita roboten är rätt svårfattad

fast kaptenen e skoj :hihi

Tyckte du? Jag tyckte att det mesta var glasklart... Roboten letar efter något, Wall-E har den, roboten samlar in och stannar, robot blir upphämtad, robot trött på Wall-E för att han bara fular omkring...:D Väldigt simpel handling. Sen fanns det ju såklart småbrister i storylinen, som att en zippotändare hade bensin kvar i sig efter 700 år och att fjärrlarmet till en bil fortfarande funkade...:rolleyes: :D Men i övrigt var det en bra film, bara Wall-Es små upptåg gjorde den ju sevärd:D

"Dir-ec-tive?"
- Åh!
"directive?"
- Ah, åh, ehm... *samlar ihop skräp, pressar* Hrngh... *spotta ut kub, kub sjunker ihop* pluff! ... Tadah!

:rofl

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...