Tråden för de nattaktiva!

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Synd för dig bara att du köpte en gul.. :död

Kan tipsa om att knivarna behöver man inte byta så ofta, på jobbet så slipar vi ner dem (slipar i princip inför varje klippning) tills mindre än hälften är kvar, funkar bra : )

Nu ska jag sova, hörde att vi ska forma upp plattan till garaget imorn, men bror har flertalet gånger sagt saker som "Jag tänkte göra det imorn", "Det hinner jag nog imorn, inga konstigheter", "Jag ska bygga form imorn, kom förbi om du vill!".

Jag hade tänkt hjälpa till och gör det mer än gärna, men ska han hålla på så så ställer jag jävlar i mig inget alarm! :uppror

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Va? Inge va i dag va?

Du kommer inte komma långt. Du kommer väl hem om 30min eller något va. Bilen rasar väl snart va? Haha...

Va...

Nej, jag pallar inte... Va:D

Bilen höll hela rundan!:yoparty

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jahopp. Då var klockan över reset igen då. Var i Örebro igår med farsan vid Swecon och mätte in en maskin :) Sköjjigt att se runt i Örebro. Dock så var hemresan trevligare, BRUDAR(!!!) i Motala :tuttar.

Så vad händer inatt för SH fölket doh?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Vad för maskin?
Vad menar du med mätte in? :)

En Volvo EC240 har jag för mig. Vi mätte in grävsystemet. Det sitter stolpar på vissa maskiner som du troligtvis sätt som det står Scanlaser på.

Tråkiga var att man var dålig i magen(som man jämt är när reser), Måste hitta felet på min mage asså... Och att man blev röd av solen :(

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Det kostar ju pengar:D

Vet ej om jag vill ha den :/

Nu är ett kikarsikte intressantare :)

Vad är det för jäkla knivar ni pratar om?

Då ni pratade om Polisen och brott så hade grannen besök av 2-3 styck som ville sälja motorsågar som de köpt i Jönköping på en marknad eller vad det var. Kollade på Polisens hemsida och där står det

"Motorsågs stöld i Jönköping natten (Var dagen efter de kom till grannen), Vittne såg 2 personer springa sin väg" Något liknande stog det. Skrattade åt grannen sedan :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jobb om en timme... Igen:(

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Mjaha, kalibrerade er och hade er då? Mäta gör man ju med måttband :rolleyes:

Jaooh, Det kanske man kan säga, Använde måttband också dock.

Någon idé att börja en tråd som folk kan fortsätta efter en mening el liknande som någon har sagt/skrivit? Såsom:

"Det var en gång" .... Sen så fortsätter någon :), Kan ju bli en jäkla saga :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nyss hemkommen från polarens garage. Druckit sig lite öl & wisky och felsökt lucas elsystem på en gammal triumph spitfire. Är minsann jobbigt att slåss med Lucas, han kan tydlien ha allting rätt utan att nått fungerar! :va Gav upp efter att felsökt backlyse i 3 timmar. Polaren är utbildad elektriker och jag har jobbat med elektronik, men det hjälpte inte mycket, hur fan en fungerande lampa inte lyser när den bevisligen för ström är helt lurt! :va

Tuff liten bil dock tycker jag. :)

Fick dock hem min kylare till kawan idag, efter allt för lång väntan, fortfarande inte hel. :huvet
Ny kostar 5899kr, vilket jag inte har, och sesången är allt för långt gådd redan. :huvet :gråta :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Men helvete vilken tjuvstart fjunis:va

För mig är klockan sisådär eftermiddag nånting:hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nu ska jag sätta mig i bilen och åka en sväng.

Den som först lyckas få "I drowe all night" spelad på radion åt GuW vinner!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO