Tråden för de nattaktiva!

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Jahopp, så vart man ett körkort fattigare då ett tag. :gnissla
Jävla radartallibaner! :mad:

Men det var ju inte roligt.... Hade just ett mkt skojjigt samtal på jobbet, hoppas att även du kanske kan dra lite på smilbanden i allt elände..

Jag: Vad har du för registreringsnummer?
Den andra: B som i Peter, B som i David och E som i Richard.

Jo men så att..... :va

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Men det var ju inte roligt.... Hade just ett mkt skojjigt samtal på jobbet, hoppas att även du kanske kan dra lite på smilbanden i allt elände..

Jag: Vad har du för registreringsnummer?
Den andra: B som i Peter, B som i David och E som i Richard.

Jo men så att..... :va

Joråsåatte, mitt svar var "Eh, ÅL-nånting? :va" (alla åländska regnummer börjar på "ÅL").

Var ju i farsans bil med, 1.3l polo, går det att bryta hastighetsbegränsningen med den är den ju bevisligen för låg! Borde vara standardmått det faktiskt! :gnissla :)

Det skall vara petigt bara, bara för att det står så i lagen, förnuft och reson kan man fan inte ta in i bilden, tydligen... :va:gnissla:huvet Gah!
(är en väg som aaaldrig skulle vara 50-väg någon annan stans än här, brukar va 90 på liknande i stockholm, 100 på finska sidan, men NEJ! 50!)

Måste nog ta & bli diktator tror jag.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Nåh, 10 dagar men vaffan, så onödigt.

10 dagar.. Är de spec regler ni har på åland? Här har jag aldrig hört att det blivit så kort tid men jag är visserligen inte så uppdaterad.. Kör alltid lagligt... :rolleyes:

Men om jag störtar regeringen och blir diktator innan gryningen, så kan jag benåda mig själv sen! :näsblod

Låter som en toppen plan! Kör hårt! Återkom med resultatet så jag ser om det kan vara värt det här i Sverige också :yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
10 dagar.. Är de spec regler ni har på åland? Här har jag aldrig hört att det blivit så kort tid men jag är visserligen inte så uppdaterad.. Kör alltid lagligt... :rolleyes:

Låter som en toppen plan! Kör hårt! Återkom med resultatet så jag ser om det kan vara värt det här i Sverige också :yoparty

Njäh, 10 dagar är minimum för det var ju precis över körförbud gränsen såatte. Säkert förmildrande att det var på löjligt säker väg med vilket dom iofs höll med om lite... :/

Du menar att det ser mörkt ut i valtider? :hihi

Får helt enkelt dränka mina sorger i starköl 10 dagar frammåt, odla fundamentalistskägg, och sitta på parkbänkar och vråla om hur regeringens mörka krafter fräjmade mig!

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Får helt enkelt dränka mina sorger i starköl 10 dagar frammåt, odla fundamentalistskägg, och sitta på parkbänkar och vråla om hur regeringens mörka krafter fräjmade mig!

Va fan.. Vart är du?? Hur kunde du veta att det var preciiiis så mitt tillstånd var just i detta nu?? :D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Nåh, 10 dagar men vaffan, så onödigt.

Men om jag störtar regeringen och blir diktator innan gryningen, så kan jag benåda mig själv sen! :näsblod

Ahh, helt ok då:)

Är på jobbet och tittar på en helt sjuk film, The Human Centipede, har någon här sett den?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Va fan.. Vart är du?? Hur kunde du veta att det var preciiiis så mitt tillstånd var just i detta nu?? :D

Jadu jag är magisk?

Någon behöver trösta mig! :) :tuttar

Jao, om någon undrar så har jag tröstsupit en del, ta inget jag säger allt för seriöst även om jag gärna blivit tröstad av en :tuttar.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Va fan. På Åland behöver man väl inget körkort?
Gång avstånd till allt :D

[YOUTUBE-ID]iNcRYQlywpg[/YOUTUBE-ID]

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ta det här och sen kör du VÄLDIGT lugnt i fortsättningen.

TACK! Det ska jag göra, ha en bra kväll konstapeln.

hade kastat mig ut framför en bil å trök platan, tittar i bakspelen å ser att det sitter nått på hans tak..

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...