Köp dig en cross, så får även dessa årstider en mening.Ja. Eller? Sommaren ger ju ingen tid till att sitta vid datorn hela nätterna. Det är ju nu det mentala stödet behövs! Sjuk, hojsugen och hösten är här. Hur mer fel kan det bli?
Jag är också sjuk, troligen halsfluss... Feber, halsont, hosta och vita prickar bak i svalget. Blir man frisk av sig själv tro, eller krävs det medusin? Avskyr att åka till sjukhus i onödan, det är alltid samma grej: Vänta tre-fyra timmar, träffa någon som inte är kvalificerad att ställa diagnos, vänta ett par timmar till, träffa någon som är kvalificerad och som lägger typ tre sekunder på att undersöka dig och sen skicka dig vidare till provtagning (eller röntgen om det nu handlar om skador, ni fattar), vänta ett par timmar till, provtagning, resultat om ett halvår om du har tur. Eländiga jävla sjukvård, slipper den helst om jag kan. Så vad säger ni, blir jag frisk bara av att vila?
Sömn, frisk luft, Berocca(finns på apoteket, brustablett med vitaminer o grejer), vitlök, o givetvis dundermedusinen Kan Jang(finns på apoteket det me, brun flaska som smakar skit)
Vila, äta, dricka, alvedon!
Den kör jag med, funkat denna vecka! Vaknade i måndags med dunderfeber och idag är jag mkt bättre. Anser mig frisk imon!
Se det som semester Massa bra på TV
Svt-play och deras dokumentärer är sköna att se på! Även Kobra, Hemliga rum och Mitt I Naturen!
Det blev plugga istället... Ligger man efter så gör man...
Jag fastnade på svt-play naturfilm! Har redan pluggat lite...
Heh, key
Jag har också redan pluggat idag, men jag ligger så satans mycket back så jag fattar knappt vad jag hållit på med... Nollningen har tagit mycket tid...
Lite som för mig, dock med distansstudier: Kurserna öppnades 1 sept men första träffen var 18e. Innebär att jag tog 18 dagars semeste
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|