2 grindar som ska öppnas...sitter och väntar på det nu bara.
Men men har gått runt och satt lite P-böter under tiden
:S
Inte en chans jag hade jobbat en timme extra för ett par grindar, de hade åkt upp med buller o bång en timme "för tidigt".
2 grindar som ska öppnas...sitter och väntar på det nu bara.
Men men har gått runt och satt lite P-böter under tiden
Fan vad det är lördag och löning utanför!
Tur att det är nära till SÖS!
Amen faaan... Börjar jobba halv sju idag och var således tvungen att gå och lägga mig tidigt för att få ordentligt med sömn. Har sovit pissdåligt de senaste dagarna och tyckte därför att jag borde kunna sova gott inatt, men tro fan att man vaknar tre timmar senare pigg som en lärka och inte kan somna om Legat och vridit mig i tre timmar nu, kan verkligen inte somna om... Får väl gå upp och hoppas att jag orkar jobba dagen ut... Sömnbesvärshelvete!
Grattis, du har det lika dant som när jag är ledig. Somnar fint på kvällen o vaknar 1 ½ tim senare, då kan man självklart inte somna om och somnar ist vid 6-7 på morgonen. Jodå så kroppen är i bra rutiner nATt joBB is THa greJ!!
Tur man inte har sådana problem. Kommer att sova som en stock mellan 08.00 och 14.00 när klockan ringer.
Ja mellan den tiden sover man iaf tur som är.
Hojåka funkar möjligtvis.
2 grader varmt och hojjen är nog undanställd för vintern nu.
Förhållande är det nya svarta verkar det som?
Börjar känna mig som ensam singel här.
Vad gör man två lediga dagar såhär på höstkvisten?
Jahapp. Nu är det nattpasset i en väldigt 'jobbig' helg...
Jobba åtta timmar, ledig åtta timmar, Jobba åtta timmar, ledig åtta timmar, Jobba åtta timmar, ledig åtta timmar, Jobba åtta timmar, ledig åtta timmar, Jobba åtta timmar.
till och med måndag eftermiddag.... sen är jag ledig två dygn =/
Jag hade så förr när jag var väktare. Klart softare än endast 8h mellan passen för det är inte samma stress att hinna hem, sova tillräckligt, upp duscha äta o tillbaks till jobbet, men visst... skiftjobb har både för o nackdelar.
Jag får gotta mig i att jag nu efter kl 3 får kval övertidsersättning i fyra timmar. Skulle eg bara jobbat halvnatt men gått in och täckt lite extra Ka-tching
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|