Tråden för de nattaktiva!

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Finns det någon tråd på forumet ang CoD MW2?

så folk kan adda varrann o lira ihop tänkte jag?

Annars kan vi starta en nu.
Jag heter Vaselek iaf på Steam.

Ouro

Sporthojsnörd
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
gsx1kr k2
Lyckades äntligen somna igårkväll efter vart uppe över 30h... vaknar vid 2 efter bara några timmars sömn å kan inte somna om :mad:

nu sitter man här med en bärs

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Själv sov man alldeles för länge imorse (fick ca 14 timmars sömn inatt efter att ha varit vaken mer eller mindre två dygn i streck dessförinnan) och kan nu inte sova. Provade mellan kl 12 och tre men det ville sig inte, så nu sitter jag här:huvet Och jag ska till arbetsförmedlingen imorgon också... Får bara hoppas att jag inte är för trött då.

Det där med bärs lät gott, fast vetefan om jag har någon... Ska ner och kolla. Finns ingen så blir det årslagrad julmust istället.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Bärs finns det här iaf. Tre plattor från början (halvliters) men det är ju fredag så man har tullat lite :D

Bara 58 kvar :(

De e mycket nu.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
nä dom tog slut i förrgår :(

Jag har inte fått bärs på över en månad så du ska bara vara tyst:mad: Dels så är jag fattig som en kyrkråtta, dels så försöker jag hålla nere lite på kolhydrater (brukade vara ungefär lika fattig tidigare men köpte då bärs om jag var sugen på det trots att jag egentligen inte hade råd att leva om jag gjorde så... Nu har jag fler saker som hindrar mig mer än bara bristen på pengar till annat) och dels så har jag ingen att dricka med... Alla roliga polare är alltid upptagna, och de flesta har jobb och därmed råd att dra ut och festa... Vilket jag inte har. Bajs:mad:

Bärs finns det här iaf. Tre plattor från början (halvliters) men det är ju fredag så man har tullat lite :D

Bara 58 kvar :(

De e mycket nu.

As, posta ett flak till mig!:mad:

...

Snälla?:rolleyes: :Bugar

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Dooh

Ölhävaren
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Inte längre...
tja-la-la-la-laaaaaa-tja-la-la-la! nä en whiskey å en röka skulle sitta fint! :wiggle :arsele :wiggle

Smagatusk

Guest
Bortglömd tråd?

Jag vill ha tips på nå´t spel som kan skrämma upp mig för en stund... Lite destruktiv som man är, har jag inte haft en riktigt go´ mardröm på länge.

Så... Lite tips? :D

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Bortglömd tråd?

Jag vill ha tips på nå´t spel som kan skrämma upp mig för en stund... Lite destruktiv som man är, har jag inte haft en riktigt go´ mardröm på länge.

Vafaan? Jag har inte haft en riktig mardröm sen jag var 10 bast, bodde i Skellefteå, å drömde att jag föll från Lejonströmsbron å drunknade. Hur gammal är du??!? :va

Ouro

Sporthojsnörd
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
gsx1kr k2
Bortglömd tråd?

Max Payne 1 är förjävla psykadeliskt om man kommer in i det.

Enda spelet som fått mig att hoppa till på senare år är nog S.T.A.L.K.E.R så tips på det å

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Någon uppe?...

Edit: God natt.

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
hmm..jorå..just hemkommen från puben, fundera på lite käk..
Polarn tog fyllekäk på pizzerian men de har ja änna lagt ner för ett par år sen så nu får man väl laga sig egen mat som vanligt...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!