Dark_Messenger
Guest
Fest lr? Nä nu ska jag omfamna min gubbighet och knoppa lite, klarvaken dock så jag tittar väl in om en stund..
Fest o fest... Jag spelar lite poker och dricker whisky. Nått måste man ju göra.
Fest lr? Nä nu ska jag omfamna min gubbighet och knoppa lite, klarvaken dock så jag tittar väl in om en stund..
Ne. Min honungsmjöd är inte kall så den får stå.
Nä nu skiter jag i internet!! Måste sova!!
Honungsmjöd rules! Ärligt talat, så jävla gott det är! Det är ju fan att man inte får handla starkvaror förrän om typ ett halvår... Fan vad kul jag ska ha om ett halvår förresten! Köpa sprit, köra obegränsade hojar... Aaaaah... Freeeeeedooooooom!!!
Fan e du vaken???
Trodde du låg o sussade kudden efter alla tips du fick igår.
Honungsmjöd rules! Ärligt talat, så jävla gott det är! Det är ju fan att man inte får handla starkvaror förrän om typ ett halvår... Fan vad kul jag ska ha om ett halvår förresten! Köpa sprit, köra obegränsade hojar... Aaaaah... Freeeeeedooooooom!!!
Härligt att höra ungdomens entusiasm!
Dricka sprit och krascha dyra literhojar. Det är bra skit.
Nej, bestämde mig för att göra helt tvärt om och köra en all nighter istället Så kanske jag kan få en god natts sömn imorgon iallafall, och förhoppningsvis med en vettig dygnsrytm som följd
Så här sitter jag och groggar och äter chokladbollar
Jo som jag skrev innan så är det nog inget man orkar med hur många år som helst.
sen så jobbar jag alltid natt och inte skift så det kanske e lättare då.
Har prövat det, men det slutar alltid med att jag somanr vid 11/12 tiden på dagen, sen vaknar man vid 5-6 på kvällen, och så är problemen större än någonsin...
Har prövat det, men det slutar alltid med att jag somanr vid 11/12 tiden på dagen, sen vaknar man vid 5-6 på kvällen, och så är problemen större än någonsin...
Exakt.
Marsch i säng nu!
Man måste ha disciplin nog att hålla sig vaken ända tills nästa läggdags Antingen det eller bara sova max typ en halvtimme på förmiddagen så att man efter det orkar hela dagen. Inte så svårt när man vänjer sig Det är så jag brukar göra när det snabbt gäller att komma in i rätt rytm, typ skolstart och sådär
Äh, jag är tuff nog att palla
På fredagarna brukar jag bara sova ett par timmar efter jobbet så man är lagom trött till kvällen, problemet är att jag brukar oftast somna på soffan vid 19 tiden sen vakna kl 23. o då är det lögn i helvete att kuna sova nått efter det. men ikväll kommer jag nog somna fint. har en oöppnad flaska Oban som ska avnjutas ikväll.
yeah right, good luck!
tänkte tralla iväg med mina två biatches nu o sen se hur länge man orkar hålla sig vaken här. händer ju inte så mega apmycket på sh under natten. kan man likabra sova jö.
Köpte det på Stora Noliamässan i augusti.Honungsmjöd??
Vart köper man sånt?
Hah, den är faktiskt från Härjedalen - www.mathantverket.com"Only in Ume"
Kolla in www.mathantverket.com som min mjöd kommer ifrån. Jag har bara två flarror hemma och när jag ska prova den första vet jag inte, någon speciell tid när jag är helt ensam med vikingamusik i bakgrunden? Snubben jag köpte flaskorna av sa att de ska vara riktigt kalla för att verkligen få en god smak.Honungsmjöd rules! Ärligt talat, så jävla gott det är! Det är ju fan att man inte får handla starkvaror förrän om typ ett halvår... Fan vad kul jag ska ha om ett halvår förresten! Köpa sprit, köra obegränsade hojar... Aaaaah... Freeeeeedooooooom!!!
Fest o fest... Jag spelar lite poker och dricker whisky. Nått måste man ju göra.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|