Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ne. Min honungsmjöd är inte kall så den får stå.

Nä nu skiter jag i internet!! Måste sova!!

Honungsmjöd rules!:yoparty Ärligt talat, så jävla gott det är! Det är ju fan att man inte får handla starkvaror förrän om typ ett halvår...:huvet Fan vad kul jag ska ha om ett halvår förresten!:D Köpa sprit, köra obegränsade hojar... Aaaaah... Freeeeeedooooooom!!!:yoparty

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Honungsmjöd rules!:yoparty Ärligt talat, så jävla gott det är! Det är ju fan att man inte får handla starkvaror förrän om typ ett halvår...:huvet Fan vad kul jag ska ha om ett halvår förresten!:D Köpa sprit, köra obegränsade hojar... Aaaaah... Freeeeeedooooooom!!!:yoparty

Fan e du vaken???

Trodde du låg o sussade kudden efter alla tips du fick igår. :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan e du vaken???

Trodde du låg o sussade kudden efter alla tips du fick igår. :näsblod

Nej, bestämde mig för att göra helt tvärt om och köra en all nighter istället:D Så kanske jag kan få en god natts sömn imorgon iallafall, och förhoppningsvis med en vettig dygnsrytm som följd:)

Så här sitter jag och groggar och äter chokladbollar:D

Dark_Messenger

Guest

Härligt att höra ungdomens entusiasm! :D:D

Dricka sprit och krascha dyra literhojar. Det är bra skit. :yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej, bestämde mig för att göra helt tvärt om och köra en all nighter istället:D Så kanske jag kan få en god natts sömn imorgon iallafall, och förhoppningsvis med en vettig dygnsrytm som följd:)

Så här sitter jag och groggar och äter chokladbollar:D

Har prövat det, men det slutar alltid med att jag somanr vid 11/12 tiden på dagen, sen vaknar man vid 5-6 på kvällen, och så är problemen större än någonsin... :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Har prövat det, men det slutar alltid med att jag somanr vid 11/12 tiden på dagen, sen vaknar man vid 5-6 på kvällen, och så är problemen större än någonsin... :va

Man måste ha disciplin nog att hålla sig vaken ända tills nästa läggdags;) Antingen det eller bara sova max typ en halvtimme på förmiddagen så att man efter det orkar hela dagen. Inte så svårt när man vänjer sig:) Det är så jag brukar göra när det snabbt gäller att komma in i rätt rytm, typ skolstart och sådär:D

Exakt.

Marsch i säng nu! :D

Äh, jag är tuff nog att palla:fakta :D

Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Man måste ha disciplin nog att hålla sig vaken ända tills nästa läggdags;) Antingen det eller bara sova max typ en halvtimme på förmiddagen så att man efter det orkar hela dagen. Inte så svårt när man vänjer sig:) Det är så jag brukar göra när det snabbt gäller att komma in i rätt rytm, typ skolstart och sådär:D

Äh, jag är tuff nog att palla:fakta :D

På fredagarna brukar jag bara sova ett par timmar efter jobbet så man är lagom trött till kvällen, problemet är att jag brukar oftast somna på soffan vid 19 tiden sen vakna kl 23. o då är det lögn i helvete att kuna sova nått efter det. men ikväll kommer jag nog somna fint. har en oöppnad flaska Oban som ska avnjutas ikväll. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
På fredagarna brukar jag bara sova ett par timmar efter jobbet så man är lagom trött till kvällen, problemet är att jag brukar oftast somna på soffan vid 19 tiden sen vakna kl 23. o då är det lögn i helvete att kuna sova nått efter det. men ikväll kommer jag nog somna fint. har en oöppnad flaska Oban som ska avnjutas ikväll. :tummenupp

Heh, förstår dig:D

Vafan, jag vill också ha sprit...:( Finns fan ingenting här hemma, och inget annat drickbart heller för den delen... Ingen mjölk, ingen öl, ingen läsk, ingen cider och ingen sprit... Satans elände detta...:( Ingen i lundatrakten som är uppe och kan tänkas skiljas från en flarra captain morgan spiced gold och en flaska cola?:D

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Ni kan sluta babbla nu, det är inte natt längre. Godmorgon folket!!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
yeah right, good luck! :tummenupp:D:D

tänkte tralla iväg med mina två biatches nu o sen se hur länge man orkar hålla sig vaken här. händer ju inte så mega apmycket på sh under natten. kan man likabra sova jö.

Jag lyckades tamefan!

Blev lite sovmorgon en sväng ändå dock men nu blire garaget :banana

MikkE

Guest
Honungsmjöd?? :D
Vart köper man sånt?
Köpte det på Stora Noliamässan i augusti.
Hah, den är faktiskt från Härjedalen - www.mathantverket.com
Kolla in www.mathantverket.com som min mjöd kommer ifrån. Jag har bara två flarror hemma och när jag ska prova den första vet jag inte, någon speciell tid när jag är helt ensam med vikingamusik i bakgrunden? Snubben jag köpte flaskorna av sa att de ska vara riktigt kalla för att verkligen få en god smak.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Tackar för tipset MikkE:tummenupp Men nu får det vara slutsnackat till nästa natt:gnissla

Och ja, jag är fortfarande vaken!:yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...