Tråden för de nattaktiva!

Kneedrag

Guest
tackar så mycket för gratulationerna:Bugar:)

Gött 10 min käk på tutten och han somna om direkt nyss. Inga jobbiga skriknätter här inte. Bara jag som inte kan sova nu.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nice själv fyllde jag nyss 30 för 2 timmar sen :)
Blir liten fest med familjen då knodden bara snart är 3 månader
så dunderfest iår känns inte så lockande då man måste ta hand om honom 24/7

Oj, då orkar tant inte vara vaken så här dags mycket längre till :D

Själv sitter man och slökollar på tv i vardagsrummet så flickorna får sova i fred i sovrummet. Jag somnade på soffan en timme med lilltjejen på bröstet, så nu kommer jag inte kunna sova än på länge :(
Hatar när det händer, en timme flyttar fram hela min nattsömn med flera timmar så nu är det bara att trösta sig med lite whiskey.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Du ska bara veta hur jävla avis jag är på att du har varit ute och surfat! Längtar ihjäl mig till sommarsäsongen! :yoparty
Låt det vara rock n roll ett tag, ändrar fingret färg och svullnar upp så är det läge att tänka på sjukvård :Bugar
Va bra, för det är surf på söndag igen :banana
Det är så underbart att sitta i vattnet bland vågorna, tittar man ut mot havet är det bara sol och vågor. Vattnet blir sådär ocean-grönt när solen lyser igenom bågorna. Då är det sommar.
Tittar man åt andra hållet är stranden snö-klädd :hihi

Berätta om era helgplaner, gott folk!

Klockan är bara strax efter 18 där mitt kontor befinner sig nu.
US and A?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nice själv fyllde jag nyss 30 för 2 timmar sen :)
Blir liten fest med familjen då knodden bara snart är 3 månader
så dunderfest iår känns inte så lockande då man måste ta hand om honom 24/7

Grattis:tummenupp Själv blir jag 20 om tre månader, då blir det till att dunderfesta:D :fyllisar

Nej fan, nu får jag nog ta och sova. Har slökollat film tills nu vilket ju får tyckas var ganska korkat med tanke på att jag kunde gått och lagt mig i rimlig tid istället... Jaja, får ordna till min rytm en annan dag. Godnatt folket!

By the way, de som är intresserade av mig och mitt lilla säckpipsäventyr kan ju ta och kolla in följande filmer:

http://www.youtube.com/watch?v=WJWJZLAaNzQ

http://www.youtube.com/watch?v=8jo_Wau7UXk

http://www.youtube.com/watch?v=ii11S1oFsL4

Jag är visserligen inte med och spelar själv (det är dock jag som säger "det blir youtube på detta!" i första klippet:D), men det här är då alltså bandet (eller delar av det åtminstone) jag spelar i:) Ska försöka få upp ett par klipp på mig själv inom kort, är nästan helt klar med min pipa!:) Så kolla in de här så länge som blir det Bagpipes-Bushido snart:D

Kneedrag

Guest
Oj, då orkar tant inte vara vaken så här dags mycket längre till :D

Själv sitter man och slökollar på tv i vardagsrummet så flickorna får sova i fred i sovrummet. Jag somnade på soffan en timme med lilltjejen på bröstet, så nu kommer jag inte kunna sova än på länge :(
Hatar när det händer, en timme flyttar fram hela min nattsömn med flera timmar så nu är det bara att trösta sig med lite whiskey.

hur gammal är lilltjejen?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Suck.. Längtar ihjäl mig! Kanske blir en tur till H-stad nästa lördag... Det hänger på hur nykter man håller sig under fredagens afterwork och födelsedagsfirande :D

Resten av helgen blir att bara softa och ta hand om mitt brustna hjärta :(

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Sista nattpasset (förhoppningsvis någonsin) går mot sitt slut!

Kneedrag

Guest
Grattis:tummenupp Själv blir jag 20 om tre månader, då blir det till att dunderfesta:D :fyllisar

Nej fan, nu får jag nog ta och sova. Har slökollat film tills nu vilket ju får tyckas var ganska korkat med tanke på att jag kunde gått och lagt mig i rimlig tid istället... Jaja, får ordna till min rytm en annan dag. Godnatt folket!

By the way, de som är intresserade av mig och mitt lilla säckpipsäventyr kan ju ta och kolla in följande filmer:

http://www.youtube.com/watch?v=WJWJZLAaNzQ

http://www.youtube.com/watch?v=8jo_Wau7UXk

http://www.youtube.com/watch?v=ii11S1oFsL4

Jag är visserligen inte med och spelar själv (det är dock jag som säger "det blir youtube på detta!" i första klippet:D), men det här är då alltså bandet (eller delar av det åtminstone) jag spelar i:) Ska försöka få upp ett par klipp på mig själv inom kort, är nästan helt klar med min pipa!:) Så kolla in de här så länge som blir det Bagpipes-Bushido snart:D

tack tack tycker det är kul att du kämpar så med säckpipan.
hade en granne för många år sen han spela lite sånt , fast han orka inte att spela så länge. kul som tusan.

nu kom inga stora bokstäver med , håller datorn med en hand och sriver med den andra....

Nja, på en båt någonstans väster om Mexicos Stilla havskust. Dock är vi på väg mot L.A.

N30 42 65
W116 58 51

kryssningsfartyg?

Sista nattpasset (förhoppningsvis någonsin) går mot sitt slut!

vad jobbar du med?

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
hur gammal är lilltjejen?

7 veckor. Och hon och tjejen har varit i Götet hela veckan och lämnat mig ensam hemma så det var rätt mysigt att få sova en timme på soffan med henne på bröstet när de äntligen kom hem :)

Skönt med snälla ungar, våran sover också bra och har nog bara skrikit en natt hittills och då var det väl under nån timma eller dylikt. Annars sover hon som en stock och är ofta vaken hela dagar men utan att säga nåt.

Nu börjar alla polare ramla hem från krogen märker jag, MSN poppar upp hela tiden :D

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
kryssningsfartyg?

Just precis. En 295 meter lång, vit järnklump fullproppad med amerikanska turister.

Har precis duschat och bytt från daguniform till kvällsuniform. Snart ska det minglas med passagerare... :gnissla

Grattis förrästen!

Coolt! :tummenupp hoppas det är varm o gott...

Nja, sol är det men bara runt 15 grader. I onsdags i Puerto Vallarta hade vi dock 27 grader och strålande sol. :)

Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Blev för nån timma sen rånad av ett gäng "Kulturberikare" av varierat ursprung.

Mest varierat...

Rätt fett - tog två misshandelsrundor för gänget att få det dom ville.

Jo dom fick väl det dom ville men jag han med nöd och näppe larma
deras motståndare och det sista polisradion hörde var - "jag ligger riktigt dåligt till nu - jag är riktigt hotad nu- dunk aj aj aja dunk fan aj fan dunk"

Dunken kom från när blattejävlarna bankade ner mig i marken.

30 sekunder senare kommer 8 anticimex bilar med blåsljus.

Nån timma senare var det enda roliga att vi grep en - och att hans skoavtryck liknade dom som satt i mitt huvud...

16 år , gängledare och kulturberikare

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Malmö är en totalt förlorad stad - vissa andra städer ligger i riskzonen.

Rösta på rätt parti nästa gång.

Snevtarna bävade nämligen för en varm sommar då hela
semestern skulle få tillbringas i kravallbuss bland brinnande bilar
när kulturberikarna har sina sommarfester med brinnande bilar och så..

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Blev för nån timma sen rånad av ett gäng "Kulturberikare" av varierat ursprung.

Mest varierat...

Rätt fett - tog två misshandelsrundor för gänget att få det dom ville.

Jo dom fick väl det dom ville men jag han med nöd och näppe larma
deras motståndare och det sista polisradion hörde var - "jag ligger riktigt dåligt till nu - jag är riktigt hotad nu- dunk aj aj aja dunk fan aj fan dunk"

Dunken kom från när blattejävlarna bankade ner mig i marken.

30 sekunder senare kommer 8 anticimex bilar med blåsljus.

Nån timma senare var det enda roliga att vi grep en - och att hans skoavtryck liknade dom som satt i mitt huvud...

16 år , gängledare och kulturberikare

Fy fan, man blir ju förbannad bara av att läsa skiten. Att man inte kan röra sig på stan utan att få stryk av dessa babianer. Bor i Gottsunda som är väl befolkat av dessa typer och berikat med deras traditioner. Bränna bilar, kasta sten på polisen/bussar/ambulanser/brandbilar, råna folk, släpa runt på kamphundar osv. hör till vanligheterna. Detta tackar vi Mona Muslim och övriga sossar för som med öppna armar tagit emot dem och kastat pengar över dem medan dem gör som dem vill då ingen vågar ingripa av rädsla för att bli kallad rasist av allt och alla. Grabben som ni tog kommer nog få en klapp på axeln och man hytter litet med fingret åt han. Ute och gör samma sak igen imorrn kväll.

SD kommer få min röst i år...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...