Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är vaken och funderar just nu på om man ska säga "grattis" eller "beklagar" till manglan:D Närå, hoppas att hon får en fin dag:hej

ciparn

Medlem
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
MT-09 SP , BMW R100 scrambler
själv blir man halvvägs till 50 på söndag. tror jag har hamnat i en kris bara för det...

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jag är vaken och funderar just nu på om man ska säga "grattis" eller "beklagar" till manglan:D Närå, hoppas att hon får en fin dag:hej

Jag ska svara på det... "Grattis, du får fortsätta vara ute i samhället" :yoparty:banana:Bugar "OKEJ" stämpeln iår också! :D

själv blir man halvvägs till 50 på söndag. tror jag har hamnat i en kris bara för det...

Du är bara närmare 30 än 20 efter den dagen :D Det är den kalla råa sanningen :D

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Är jag singel när jag fyller 30 (2,5 år) så kanske jag kommer ha lite ångest. Men nu kör jag på utav bara fa-aan med allt!
:yoparty

Förresten, att ha flickvän gjorde att man kände sig ännu äldre. (alla uppstyrda middagar och annat som man gör som par) Så hur ska man göra :va ?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Suttit och haft diskussionsuppgifter med skolan på ett internt forum. Bara jag som var online visserligen, men jag kunde iaf svara på endel saker...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Någon vaken?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Lögnhals:mad:

Heh, en annan som vänt på dygnet alltså...

Jag brukar lägga mig vid två-tre på natten och sen gå upp nån gågn efter lunch...:huvet

Brukar bli närmare 4-5 för mig, sedan stiger jag upp när voffen väcker mig och vill ut, sådär vid 12-1 nånting.

Är det bra att ett jobbansökningsmejl är avsent klockan 02:43? :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Brukar bli närmare 4-5 för mig, sedan stiger jag upp när voffen väcker mig och vill ut, sådär vid 12-1 nånting.

Är det bra att ett jobbansökningsmejl är avsent klockan 02:43? :näsblod

Haha, jag brukar också söka jobb vid den tiden!:D Ingen aning om det är bra eller inte... Morgonstund har guld i mund, typ?:näsblod

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
var upp till 6 imorse, sov ett par timmar sen heldag ut på auktion. Hem och sov 2 tim, och nu uppe hela natten igen. Sova 4-6 tim om dagen verkar funka, om man får avgöra själv när man vill lägga sig :hihi

Jag skickade in skolgrejer (forumtrådar, vi diskuterar lite olika ämnen på en plattform) igår 04:17. Alla andras är mellan kl09 och 19 typ...

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
Är också nattvaken, brukar vara uppe till kl 7 och gå upp igen vid 16...
Brys på hur jag jobbar för dagen.. Har kommit på att dom ända timmarna jag aldrig är vaken på är mellan 08.00-11.00, alla andra timmar på dygnet kan jag vara upp, beroende på vilken dag:D:D

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Kan inte folk börja sälja sina hojjar snart! Jag letar naken hoj men det finns inte så många av den jag vill ha!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO