Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Sista lagret färg ska nu på. Sen kan jag sova... några timmar tills det torkat. Då det är dags att fortsätta.

Jag älskar att stressmeka.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Tja micke, hur går d me din hoj?

Hello darling! Jodå, nya kåpor är beställda får dom nog i mitten av nästa vecka sen ska dom lackas. Va ute en liten tur idag för o kolla så dämpare o styrning va som det skulle. Jacka tur man hade ätt det inte gick värre. Polarna som va med så att jag gled in i muren som va några meter från vägen. Jag har inget minne av att jag dundrade in i den.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Hello darling! Jodå, nya kåpor är beställda får dom nog i mitten av nästa vecka sen ska dom lackas. Va ute en liten tur idag för o kolla så dämpare o styrning va som det skulle. Jacka tur man hade ätt det inte gick värre. Polarna som va med så att jag gled in i muren som va några meter från vägen. Jag har inget minne av att jag dundrade in i den.

okej, bra att du fick tag på delar iaf. :tummenupp Ajdå, ja d va väl ingen trevlig upplevelse så hjärnan stänger väl av om det blir för mycket. Men skönt att det gick relativt bra iaf. :D Nu ska jag bara fixa ledig till vårturen, hahhaa.....verkar vara svårare än att fixa en hoj. :D

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jodå förutom en lite öm axel och lite hjärnskakning så mår jag fint. Finns lite smått jag måste få tag på men det ska nog inte vara några problem. Ska leta som en idiot imorron. jag tänker inte missa SVT två ggr på rad. :)

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Kom nyss hem efter nattenskörning.
Jävla vecka det här...

Strul med lastning, punktering osv.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä men alltså jag är vaken ett tag till :)

Hur går det med det skadade säckpipefingret?

Hehe, jag gick och la mig direkCt:D

Jodå, det funkar bra numera. Gick dock och skadade ett annat ganska precis när det första börjat läka så...:huvet Men nu är båda mer eller mindre ok så nu övar jag för fullt igen:) Har dock fortfarande inte lyckats få till en inspelning som jag är nöjd med... Vill att det ska bli perfekt första gången jag lägger upp något ju så att folk får ett bra första intryck av mitt spelande:D

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Hej och hå! Nu är det helg.
Kom nyss hem från jobbet.
Nu ska man sova i ett par timmar, och sedan dra ut och köra hoj hela helgen :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...